Gunnar Grønlien Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Hei! Har for tiden problemer med det innebygde voice programmet i ASRC. Problemet er at jeg kan sende, men ikke motta. Piloter sier at de hører meg klart og tydelig, men jeg kan ikke høre pilotene. Kan dette ha noe med porter å gjøre? Håper noen kan hjelpe. Siter
Christian Sager Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Sikkert et blinnskudd men hvilke Voice servere bruker du? jeg har funnet ut at jeg kun bør bruke rw.avsim.net hvis alt skal gå knirkefritt Siter
Gunnar Grønlien Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Har for det meste brukt den serveren. Av og til har jeg hørt deler av pilotenes beskjeder, men så faller det helt ut... Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har lagt merke til at hos meg så må jeg under egenskaper for lyd, angi f.eks stereo hodetelefoner dersom jeg bruker det, for at lyden i ASRC skal funke begge veier. Vet ikke om det samme gjelder hos deg, men kan jo være verdt et forsøk. I andre programmer trenger jeg ikke å endre den innstillingen! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.