Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Hei og hå.. Har problemer med å få koblet meg til servere i FS2004.. Bruker Norton Internet Security og det gir beskjed om at det er laget regler for FS2004, men allikevel; enten skjer det ingenting etter jeg har prøvd å koble meg på en server , eller så fryser FS2004 seg... Hjeeeelp! Har lastet ned siste DirectX .. Noen som vet hvordan man kan fortelle Norton IS om at port 23456 eller hva det nå var ikke skal sjekkes, blokkeres eller hva nå enn norton gjør? Siter
Jarle Wiik Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Vet ikke hva problemet er, men jeg har i slike tilfeller deaktivert NIS/ZA og det virker ok. Hater software-firewaller. Bare tull. Siter
Atle Dreier Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Har samme problem, men har ikke software FW. Bruker en D-link 604, med regel for FS satt opp. Åpnet port 23456, både for TCP og UDP. Finner serveren med en gang, med ok ping (40-50ms), men trykker jeg connect, henger FS. Har patcha FS, og det hjar fungert fint før... Noen tips? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.