Skrevet 14. oktober 2004 20 år å bli våt i øyekroken..Når dere får se denne.Jeg har ikke ord : En sinnsyk tøff simulator dette!!
Skrevet 14. oktober 2004 20 år Du trenger ikke være 727-elsker for å synes at det der ser kult ut. Jeg vil også ha!!!
Skrevet 15. oktober 2004 20 år GUD asså! Bare å ha fått PRØVE den der hadde vært mega kult! kanskje bare å få komme inn å se på hadde vært nok! Kabin også!! WOW!
Skrevet 15. oktober 2004 20 år Vi har en slik en allerede bygget rundt X-Plane. Det er en MD-80, den har en monitor utenfor alle vinduene i 1st class også M
Skrevet 17. oktober 2004 20 år Dette her var helt sinnsykt rått. PÅ tide å rydde ut min far sin bil og alt annet skrot fra garasjen a Vi har en slik en allerede bygget rundt X-Plane. Det er en MD-80, den har en monitor utenfor alle vinduene i 1st class også M Har du bilder av dette prosjektet?
Skrevet 17. oktober 2004 20 år Skal se om jeg finner den - det er en stund siden. Står på ett museum i USA så vidt jeg husker. M
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.