Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har sett filmen "Beslutning utan återveändo"? (Navnet er på Svensk... vet ikke hva det orginalt heter) men i hvertfall jeg tenkte og skal etterligne denne i FS... Dette SKAL være med: 1stk Boeing 747-200 (bemannes av meg) 4stk F-14 Jolly Rogers... (2stk på hver side) også helst en stk ATC på Dulles Intl de som skal fly F-14 bør kunne fly eskorte flyving..... Opptakene skjer i Fraps og hvis noen har plass så kan jeg laste den opp.... oppleget er at en 747 er blitt hijacka av terrorister... også skal F-14ene enten få flyet til og lande på Thule eller skyte det ned... Det blir det siste alternativ... en F-14 går bak flyet og låser men så har noe amerikanske soldater kommet seg ombord i flyet og sender morse med posisjons lysene... Og nedskytingen avbrytes... Men i mens er pilotene skutt men flyet er tatt over og en person som kun har flydd småfly (men ikke solo) skal lande flyet... etter at han kom for høyt så avbrøt han landingen og brukte VFR... (han så på bakken hvor han var så svinga han inn på 26 på en eller annen flyplass i Washington... Under landingen tar de ned en del inflyvings lys og noen småfly før nese hjulet knekker og nesen detter i en sandhaug.... skal forklare i detalj på Lørdagen for håpentligvis rundt i 9tiden.... Og da tar vi litt forsøk da.... skal lete frem fly og evt. scenery....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...