Christian Andrè Todal Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Gjorde alt riktig etter boka, men når jeg starter squawkbox så får jeg denne feilmeldingen Critical Error: Could not open file. icao.dat Hva gjør jeg da ? Nå er gode råd dyre. Har prøvd å komme meg online i snart 2 dager nå. Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Så trykte jeg på ok. Vet ikke om jeg burde det. Men uansett. Når jeg høyreklikker i squawkbox og velger flightplan så får jeg beskjed. Error - You are missing the file: csl_icao.csv Aircraft will not be shown properly. Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Skal prøve filen. Det gikk jammen fort. Gir tilbakemelding snart Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Desverre. Samme feilmeldinger nå også. Siter
Hans Olav Sørensen Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Tror du mangler filen "CSL_ICAO.csv" som skal legges direkte i mappen SB (Squawkbox) der du har den innstallert. ( Vanligvis C:\\Programfiler\\...! Filen ligger i zippen som du lastet ned for SB.! Sjekk også at du har innstallert CSL i Aircraftmappa i FS! CSL finner du under filer på FS.no! Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Skrevet 12. oktober 2004 Jeg sjekket det nå. Men filen lå der. Takker for alle forslag som kommer inn Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.