Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har i den senere tid hatt problemer med at PC'n slår seg av eller at den fryser under online flyging. (mistenker en S-ATA disk, ny er bestillt)

I og med at jeg er fersk lurer jeg litt på hva jeg gjør i slike tilfeller. Sist sendte jeg en .msg til atc om at dette kunne skje før jeg startet, og han sa at det var fint jeg sa ifra. Er dette greit, eller bør jeg holde meg borte fra Vatsim til alt er fiksa?

Skrevet

Ser daglig fly som forsvinner fra PC-skjermen, og når jeg sitter ATC (noe jeg ikke har gjort på alt for lenge), så tar jeg det ikke så alvorlig, selv om det er litt kjedelig. Det er verre med de som forsvinner i noen minutter for så å plutselig logge seg på igjen om det er en del annen trafikk i området.

Det er veldig flott at du gir beskjed om dette, og når du gjør det så er du for min del velkommen. Du kan jo kanskje også skrive det i comment-feltet i flightplanen så blir det minder arbeid for deg å gi beskjed til alle flygelederene du skal innom?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...