Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Var dettte høyt eller lavt da? Sitter her med scanner på, og hører BAW6 (British Airways) og KLM868 på tur sørover langs Norge.

Skrevet

2 av 3 747 fra British Airways, Virign eller KLM. (De 3 som passerer på den ruta, på denne tiden)

BA og Virgin kommer ofte samtidig overhead her.

edit: Trønderbataljonen slo meg med 2 sek....

Skrevet
  • Forfatter

Kunne ligne på 747 ja. De gikk lavt, umulig å si nøyaktig. Ikke akurat like over tretoppene, men kanskje 5-10 000 fot? De fløy svært nærme hverandre, som i formasjon. Det ene to-tre flylengder bak det andre, og litt til siden. For meg så det ut som om de lå i samme høyde, men det er jo umulig å se fra bakken. Hvis det var de flyene dere snakker om, hvor kom de fra og hvor skulle de?

Skrevet

Heller ikke usannsynlig at det er noen militære 707'er som flyr ut fra Ørlandet eller Bodø, og trener inflight refuelling.

Skrevet

Sjå der ja. 14 August stod jeg på flyplassen ifm en kamerat sitt utdrikningslag. Ble mye venting og det var vel derfor jeg fikk øye på greia. Tok også bilde av 2 737; 1 Braathens og en SAS, som de het den gangen, under descent mot ENGM.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …