Skrevet 6. oktober 2004 20 år Jeg opplever at det er ulikt krenging fra side til side med balanse rorene. F.eks at jeg kan svinge mer med stikka til høyre enn venstre. Bare så vidt jeg er borti stikka, så svinger den til venstre , hvis jeg skal til venstre. Det er USB Pro stikka fra CH produkter. Har prøvd å kalibrert, men til ingen nytte. Hva skal det stilles inn i FSUIPC f.eks? Også høyderoret sliter jeg litt med. Hvis dere hadde dette problemet, hva ville dere ha sett på for å komme til bunns i saken? Ådne
Skrevet 7. oktober 2004 20 år Forfatter Men Logitech sine produkter går fint. Men etter hvert gikk det skeis med de. Men det var etter en stund. Men CH produktet går ikke alt Ok, og det er nytt. Kan det være noe med at CH produkter og Windows som ikke går overens? Ådne
Skrevet 7. oktober 2004 20 år Last ned Control Manager ver 3.5 fra CH , installer og kalibrer, og du skal se det virker Hilsen Roald
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.