Skrevet 4. oktober 2004 20 år Hei hå! For en stund siden (før juni en gang) kom jeg over en webside som inneholdt info om hvilke gater flyselskapene parkerer på forskjellige flyplasser. I dag er den adressen glemt i hodet mitt, og jeg vil gjerne legge inn riktige plasseringer i AFCAD. Har noen av dere en slik side i deres minne eller noe lignende? Vil gjerne ha info om større amerikanske, europeiske og asiatiske flyplasser. Rune
Skrevet 4. oktober 2004 20 år Jeg visste ikke at det fantes en side som hadde samlet slik info... Jeg pleier å gå inn på hjemmesiden til den aktuelle flyplassen og se på avganger og ankomster for å få et hint om slikt.
Skrevet 4. oktober 2004 20 år Forfatter Det var en slik side jeg fant for de største flyplassene i Europa, Amerika og Asia! Har gått igjennom alle backups av linker o.l. men til ingen nytte. Noen som har en god AFCAD-fil til Gardermoen som de vil dele med meg? Den kan eventuelt sendes til ru-barma@online.no - kanskje jeg finner på noe tilbake Mvh, Rune
Skrevet 4. oktober 2004 20 år Eneste siden jeg vet om som viser gatene i Europa og USA er http://www.airwise.com/index.html. Gå til Airport Guide og velg flyplass.
Skrevet 5. oktober 2004 20 år Forfatter Ahhhhhhhhh! Dette var gutten sin Tusen takk! Nå gjorde du det en del lettere for meg å lage AFCAD-filer. Så slipper jeg å lage etter AIP-kart. Mvh, Rune
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.