Wakas Akhtar Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Må jeg registrere fsupic for å kunne benytte meg av mulighetene i vatsim? Siter
O85_ Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Hei Wakas og velkommen til forumet! Ja, FSUIPC.DLL må registreres. Hvis du kun skal bruke den til Squawkbox/Vatsim så er registreringen gratis! Name = squawkbox / Key = LWVQ 7I2V 9GPB Hvis du lurer på noe mer ang. registreringen ta en titt her! Siter
Stian Kolrud Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Hei Jeg har problemer med FSUIPC. Jeg har skrevet inn keyen som er skrevet over men det om denne feilmeldingen: Sorry, this Key is not valid for program registration Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Spørsmålet er vel mer om hvilken versjon av FSUIPC Stian må bruke for at dette skal fungere? Mulig det ikke går med 3.45 som han har?? Edit: som dere skjønner har jeg forsøkt å hjelpe, men siden jeg har paywareversjonen får jeg ikke testet denne keyen. Siter
Torbjørn M. Kvarsnes Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 skal ikke registreres som fsupic key, men som tillegsprogram's key, skal den ikke? Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Ja. Du trykker vistnok på "Register an application program" og IKKE på Register FSUIPC. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.