Ken-Robert Bjørkli Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Ett lite spm til dere..(tvilsomt at det lar seg gjøre da?)Finnes det noen mulighet for å kjøre fullscreen når man flyr på vatsim og samtidig bruke SB menyen visst dere skjønner?Jeg bruker i dag det lille kjekke programmet som heter Avc Tuner.Som gjør slik at man kan sette frekvens rett inn i radioen uten å måtte bruke bruke atc directory i SB.Dette fungerer jo greit nok.Men jeg syntes det er greit å kunne ha muligheten til å skrive en privat beskjed til controller eller lingende når man er online!Har også prøvd å fly med full skjerm online,og deretter byttet til annen oppløsning.Det som uheldigvis skjer da er at jeg får en svart skjerm.. Håper på kloke svar.. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Mener du at du ønsker å få SB inn i selve FS? Da må du benytte ett program som eksempelvis HostSB, søk på AVSIM. Men merk deg at dette programmet lager krøll om du kjører i full-screen, men maximized window dungerer fint Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.