Theis h. thøgersen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 [billede]http://upit.frac.dk/upload/1d%2019h%2039m.JPG [/billede] Vadum har været online i 1 Dag 19 Hour 39 Min Han svarer ikke og der sker ikke noget med ham En bug? Jeg har oplevet op til 5 "piloter" med samme navn Jeg mener, ingen har da pc´en tændt flere døgn i træk Håber at Dag restarter serveren i aften MvH Theis Siter
Jim Grav Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 hei, har du prøvd å bruke vois i stede for å skrive i multiplayer? går det, hadde vært stilig viss man fikk det til. Siter
Aleksander Rønning Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg mener, ingen har da pc´en tændt flere døgn i træk Jo, jeg. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 noen ganger jeg! det er ganske normalt at en pc står og går! Siter
Thomas Olsen Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 harhatt den igang "et par" dager i strekk jeg også... Siter
Jarle Wiik Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Vadum har været online i 1 Dag 19 Hour 39 Min Han svarer ikke og der sker ikke noget med ham En bug? Jeg har oplevet op til 5 "piloter" med samme navn Jeg mener, ingen har da pc´en tændt flere døgn i træk Håber at Dag restarter serveren i aften MvH Theis hmm... 4 av pc'ene mine står på 24 timer i døgnet, 365 dager i året med en reboot 1 gang i måneden eller.no Blir mye strømforbruk i lengden, men.... Siter
michael8210 Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Bruker ikke PCen(e) mer strøm, når man slår den av og på, enn at den bare står og går? Blir vel forsåvidt noe av det samme som en lyspære...den blir slitt hvis du skrur den av og på hele tiden...kanskje like greit å la den stå. Levetiden kortes ned da... Siter
T. Paulsen Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg mener, ingen har da pc´en tændt flere døgn i træk Serveren her hjemme står på 24 timer i døgnet 365 dager i året. Siter
Stian Nilsen Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 En PC kan da umulig stå på i flere døgn i strekk, jo selfølgelig. det er fullt mulig, men da må den jo frigjøre virtuelt minne hele tiden, da er det letter OG raskere å ta en reboot Siter
Håkon Helgesen Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Det finnes programmer som rydder i minne når du kjører programmer over lengre tid. Man har "minnedefragmentering" og programmer som fjerner åpne sessions som ikke er i bruk lengre. Mange slike "tools" som enten kjører med x minuter/timers mellomrom, eller starter når det er igjen xx% ledig minne. Automatisering min venn, automatisering..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.