Stian Nilsen Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Teamspeak I s.no skjønte ikke helt den, om det ligger på filbiblioteket, eller om det går ann å bruke TS til multiplayerserveren? Siter
Lars Rune Kjellberg Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 vet ikke om den ligger her få FS, men den ligger hvertfall på hovercontrol.com. Hvis du er medlem der, så kan du gå inn på "message forum" og videre til "flight operations" og "multiplayer and voice info". Der skal den hvertfall ligge under "connecting to teamspeak", samt en liten instruksjon. Siter
Jim Grav Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 vet du noen som har prøvd det i multiplayer? og funker detÅ og åssen legger man det inn i player da? Siter
Jim Grav Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 Jeg lurte på om man kan bruke teamspeak i multiplayer, beklager at jeg ordla meg galt Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Ja fullt mulig. Sjekk denne linken! : http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=&Number=279201&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1 Siter
Jim Grav Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 oki,,har innstalert programmet og lagt inn ip adressen til multi player, men tror det blir feil,, får affal beskjed at teamspeak ikke kjøres på den serveren. har prøvd å snakke med andre på multiplayer og spurt litt rundt dette, men ikke fått noe svar Siter
Stian Nilsen Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Helt riktig, 217.8.141.88 kjøres bare på RW du må sette opp en server selv, eller noen av de du er på med på MP,en må sette opp en server. . . Siter
Jim Grav Skrevet 26. september 2004 Forfatter Skrevet 26. september 2004 ja,,noen har nok satt opp en server for jeg fikk en ip adresse, men fikk bare error, for prøve å forske videre :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.