Andreas Grindvoll Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Ifølge hva jeg husker skal Carl Normann her på forumet ha sin ving-dato i dag. Han gikk BS sammen med meg. Gratulerer Carl. Vingen har du ærlig fortjent etter hva du har prestert hele veien fra Bardufoss med sin uttaksflyging og til utdannelsen i USA. Gratulerer! Siter
Aleksander Rønning Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Normann: GRATULERER MED DAGEN! Siter
Steinar Grindstein Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Grattulere så mye Normann! Morsomt å høre at dere lykkes med å få realisert guttedrømmen om å fly jagerfly Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Gratulerer så mye, det er noe HELT spessielt det med å komme seg på vingene i REAL (skulle bare ønspe det va meg ) Siter
Morten B. Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Gratulerer så masse :-) Ha det skikkelig morro der oppe :-) -Morten- Siter
Arild Oldervoll Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Gratulerer så utrolig mye. Dette må vel være en av dine største dager i ditt liv? Håper jeg også en dag kan plassere vingen på min drakt. Siter
Sindre Grut Hilstad Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Grattis, Carl!!! Nå er det ikke lenge igjen før du kan plante baken i Viper'ens tannlegesete! Vingen representerer helt klart en oppnåelse av ytterst heftige dimensjoner. Nå gjenstår det å se om jeg og Andreas er like heldige... Andreas, har du fått greie på om du blir med i kull 1 eller 2? Vi er 17 her på Kjevik. Så vidt jeg husker fra briefingen med sjef LFS før aspiranten skal kull 1 fylles med totalt 25 elever, herunder åtte befal. Kull 2 vil sannsynligvis kun omfatte elever med befalsbakgrunn. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 Andreas, har du fått greie på om du blir med i kull 1 eller 2? Vi er 17 her på Kjevik. Så vidt jeg husker fra briefingen med sjef LFS før aspiranten skal kull 1 fylles med totalt 25 elever, herunder åtte befal. Kull 2 vil sannsynligvis kun omfatte elever med befalsbakgrunn Har ikke hørt et pipp etter medisinsk godkjenning! Du kan jo sende en PM om hvordan det står til på BS... Siter
Werner Rafteseth Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Grattis! Høres utrolig kult ut Siter
Alexander Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Heisann folkens! Tusen takk for hyggelige hilsner! Har vært på ferie jeg, så ikke dette før nå! Det var fantastisk å få vingen, mitt livs største opplevelse!! Men det stoppet ikke der! Ble også ditinguished graduate (blandt de 10% beste), fikk flying excellence award (best flyging), og commanders trophy (beste elev overall)!! Livet er herlig! Nok en gang folkens! Tusen takk for hilsner! Carl N (ps. hjemmesiden min har tatt kvelden, mistet alt, send mail om noen lurer på noe) har et par bilder da http://home.no.net/carnorma/BilderGraduasjon.htm Siter
Morten B. Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det var fantastisk å få vingen, mitt livs største opplevelse!! Men det stoppet ikke der! Ble også ditinguished graduate (blandt de 10% beste), fikk flying excellence award (best flyging), og commanders trophy (beste elev overall)!! Livet er herlig! Ufattelig morro!!! Igjen, de største gratulasjoner!! :-) -Morten- Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Det var fantastisk å få vingen, mitt livs største opplevelse!! Men det stoppet ikke der! Ble også ditinguished graduate (blandt de 10% beste), fikk flying excellence award (best flyging), og commanders trophy (beste elev overall)!! Livet er herlig! RESPEKT! Gratulerar, Carl! Imponerande insats! Vad händer nu? /Jörgen PS. Hämtat från din profil: Yrke: Søppelbilsjåfør Är inte det att tala lite väl nedsättande om T-38:an? Siter
Karl R Pettersen Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Grattis grattis grattis! Helt rått å lese og se dette. Flott fugl Jørgen: Nicely spotted Siter
TOS Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Gratulerar så mykje Carl. Dette står det respekt av!! Lykke til med flygninga og måtte alt klaffe. Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 PS. Hämtat från din profil: Yrke: Søppelbilsjåfør Är inte det att tala lite väl nedsättande om T-38:an? Er vel disse nedkuttingene i forsvaret vet du Gratulerer Carl! Siter
Sindre Grut Hilstad Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har helt klart noe å sikte mot. Jeg blir mildt sagt fornøyd dersom jeg i det hele tatt klarer å oppnå halvparten av det du har utrettet, for å si det sånn... Siter
Alexander Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 PS. Hämtat från din profil: Yrke: Søppelbilsjåfør Är inte det att tala lite väl nedsättande om T-38:an? Er vel disse nedkuttingene i forsvaret vet du hehe... måtte bare skrive søppelbilsjåfør der etter en morsom historie fra skolen. En av de amerikanske elevene ville lære seg å si "I'm a fighter pilot" på norsk, hvorpå en kjapp nordlending svarte; "ok, repeat after me, æ kjøre søppelbil!". Fra spøk til revolver, nå begynner jeg snart på IFF (introduction to fighter fundamentals) som er en innføring i basic fighter maneuvers og litt air-to-ground. Men i januar begynner den ordentlige moroa... Da går ferden til Tucson hvor verdens nydeligste primus venter.... Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Da går ferden til Tucson hvor verdens nydeligste primus venter.... Har de Gripen där..? Gott att höra att en del av skattepengarna används till något förnuftigt! Siter
Stig Sandnes Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Da går ferden til Tucson hvor verdens nydeligste primus venter.... Har de Gripen där..? Ha ha ha, morsom nå eller? Gratulerer "SÅÅÅÅ" mye Alle andre har vel sagt det som er å si om det du har oppnått, så får bare si meg enig der Stå på, dette blir nok bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.