O85_ Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Etter slik jeg har forstått så ha Braathens (BRA) fra og med i dag Mandag 20/09 skiftet Callsign fra tidligere "Braatens" til Scannor! (Etter sammenslåingen med SAS) Henviser til dette innlegget av Thomas Lauritzen. Link Så hvis dere kommer over en BRA på radar'n så er dette Scannor Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Legg merke til at det bare er innenlandsrutene og ruta til Gatwick (hvis ikke dette er alle rutene de har da..) Hva med SAS? Burde ikke også disse hete scanor i Norge? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Patrick, Det var noe jeg trodde, men tydligvis tok feil av. I ettermiddag hørte jeg "Bra.. eh Scannor 622" og denne kommer fra Nice... Så virker som det er alle BRA flighter. Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Patrick, Det var noe jeg trodde, men tydligvis tok feil av. I ettermiddag hørte jeg "Bra.. eh Scannor 622" og denne kommer fra Nice... Så virker som det er alle BRA flighter. Akkurat. Men litt rart med tanke på hva de gjør med Scandinavian. Etter min mening burde jo egentlig bra-flightene også hete Scandinavian.... Siter
Fredrik Hoel Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Så hvis jeg forstår det riktig så heter SAS sine innenriksflygninger Scandinavian, mens Braathens heter Scanor? Blir det etterhvert noen ny radartag på dette eller? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Så hvis jeg forstår det riktig så heter SAS sine innenriksflygninger Scandinavian, mens Braathens heter Scanor? Blir det etterhvert noen ny radartag på dette eller? Nesten... SAS = Scandinavian (Uansett destinasjon) BRA = Scanor Siter
Rune Trøftmoen Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 radar tagen kommer veldig ann på flightplanen som er filet da.. men kommer ingen ny prefix enda etter det jeg vet nei. Fortsatt BU/BRA Rune Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.