Skrevet 19. september 2004 20 år Hei alle Har sett at MyTravel Virtual i norge er til salu. Intresserte kan titte på http//MYTVA.NET for videre information. Ville bare informere, da dette er et virkelig prof. opsat VA, og håper på at VAét kan drives videre. Venlig hilsen Ivar Rasmussen VKG111 / BRA762
Skrevet 19. september 2004 20 år For det første, gjør slike adresser klikkbare. For det andre, jeg har ALDRI sett noen adresser uten kolonn og den funker heller ikke. For det tredje, store bokstaver i en webadresse ?
Skrevet 19. september 2004 20 år For det første, gjør slike adresser klikkbare. For det andre, jeg har ALDRI sett noen adresser uten kolonn og den funker heller ikke. For det tredje, store bokstaver i en webadresse ? Hehe, fint jeg ikke er den eneste
Skrevet 19. september 2004 20 år Hehe, fint jeg ikke er den eneste Synes det var noe rart her selv ja.
Skrevet 20. september 2004 20 år Og, hvor lenge varte dette MyTravel virtual ? Tenk hvordan det hadde vært i virkeligheten dersom det hadde vært like lett å "kvitte seg med" noe man har jobbet med/for .. "Nei, nå har vi noen problemer med ledelsen, så da bare kvitter vi oss med hele møkka?" En sjef hadde smellt ballene i bordet og sagt .. "ØYH! .. Vi har et problem, og det skal løses .. Løser det seg ikke, så får dere sparken" .. (klart, en "sjef" skal også kunne jekke seg dersom det kommer til "selskapets" fordel) Mine to cents .. -Morten-
Skrevet 20. september 2004 20 år Han gikk vel ikke inn på hva problemene gikk utpå? Det å sitte i ledelsen i et VA medfører mye tidkrevende arbeid. Dette kan være en av grunnene. Dessuten er det for CEO dyrt å ha siden, og ledelsen blir uansett erstattet
Skrevet 20. september 2004 20 år Jeg er egentlig ikke aktiv i dette forumet lengre, men etter tips om denne posten vil jeg svare for meg som tidligere CEO for dette prosjektet. Jeg vil gjøre oppmerksom på at ingen har bedt Ivar Rasmussen, som heller ikke har noe med dette VAet å gjøre (utenom at han er pilot) om å poste dette innlegget. Jeg har gjort 85%+ av arbeidet med VAet og betalt for alle kostnader, og om det passer meg står det derfor opp til meg å selge det som jeg vil. Har du en sykkel du ikke bruker, selger du den. Så enkelt er det. Grunnen til at jeg stenger ned er fordi nestleder ikke lenger har tid eller interesse til å være med på å drive dette VAet, og at jeg som en person alene ikke ser ut til å greie å drive alt selv. Hvorfor selger jeg det? Fordi jeg selv har brukt flerfoldige tusen på å utvikle dette vil jeg gjerne ha noe igjen. VAet er så godt som 100% ferdig, med unntak av enkelte ruter og Flightplans, så det meste er lagt til rette. For de som ønsker å se hvordan siden så ut før, har jeg lastet opp hovedsiden igjen; http://mytva.net/default2.asp Om noen nå skulle være interesserte er det bare å svippe avgårde en mail, så skal jeg sørge for at vedkomne får svar på ev. spørsmål.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.