Skrevet 18. september 2004 20 år Nå kan du være med "The Vomit Comet" på en tur for å simulere vektløshet (Hvis du betaler 3000$ da ). http://www.msnbc.msn.com/id/5992077/?GT1=5100 Morsom video der også
Skrevet 18. september 2004 20 år Jeg kan skaffe det billigere enn det Simulerer ofte vektløshet i flyet jeg, setter nesa litt opp, og skyver deretter i stikka til ting i flyet akuratt begynner å sveve. Kiler litt i magen, men det virker som om passasjerene synes det er morsommere enn meg. Jeg har gjort det såpass mange ganger etterhvert at det ikke er den helt store opplevelsen.
Skrevet 18. september 2004 20 år Må bare si at 10D med 28-135 IS USM var ganske lett under en sånn manøver. Hadde den bare vært like lett hele tiden.
Skrevet 18. september 2004 20 år vektløs het er jo lett og oppnå. i ethvert acro fly kan du gjøre det.
Skrevet 18. september 2004 20 år Trenger ikke være akrofly for å fly i null G, eller til og med littegrann negativ. De fleste fly er godkjent for det.
Skrevet 18. september 2004 20 år Vil nok tro at opplevelsen er litt annerledes i en ombygd 727, der du har rom rundt deg, enn hva den er i et fastspent sete i et seilfly f.eks
Skrevet 19. september 2004 20 år Sikkert, men det er vel neppe uten grunn at det er en "liten" prisforskjell også Kan ta vekk alle setene i 310'n, bortsett ifra forsetene så kan vi leke oss :-)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.