Martin Kvernland Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Er det noen som vet hvordan man bruker teamspeak på multiplayeren? Jeg har lastet ned programvaren. Siter
Magnus Wiik Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Roger Wilco, mener du? Da må du logge deg på samme kanal(ip-adresse) som de du skal prate med. Jeg lurer på om ikke FS.no har en server, adressen dit er etter som jeg husker den samme som for multiplayerserveren. Prøv det, og spør de som er på MP om de er på RW. Lykke til! Siter
Stian Nilsen Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Nei, han mener nok TS. Skal du bruke det så må du enten lage en server der, eller så må du få server IP hos noen Siter
Lars Damgaard Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Hvis man ikke er flere end 5 stk, kan man jo f.eks bruke SKYPE. Så kan ALLE 5 snakke samtidig. HAR prøvet det a' , og det "kører" helt fint. ( GRATIS , forøverigt ) Siter
Sondre Aabø Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Hva er det jeg skal trykke på for å få snakka med 5 stykk på en gang ? Tenker på SKYPE. Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Er ikke det bare å velge de du vil snakke med på lista, og snakke i mic'n da?? Tror Skype blir litt tungvindt å bruke til den slags. TeamSpeak funker kjempe bra når jeg bruker det hvertfall. Siter
Jim Grav Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 hvor får man tak i team speak da? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.