Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Da har jeg fått bekreftet at programmet om flightsimmen sendes på TV2 lørdag 25. september kl. 1930.

Hva som er med av det som ble gjort opptak av aner jeg ikke. Dere får bare følge med.

Skrevet
Er vel nesten programforplikta til å se på dette, iogmed jeg er med i programmet. ""

Fred

Du er sikker på at du ikke er klippet vekk ""? Disse produsentene kan være noen underlige skruer. Bare spør John Andreassen (LN-NRK) som besøker/besøkte oss av og til "".

Skrevet

Det hadde vært kjempefint om du kunne lagt programmet ut på Flightsim.no etterpå da. Jeg får desverre ikke mulighet til å sett på det. Jeg og mine medelever skal ned til Berlin på klassetur da. Gleder meg til å se programmet.

Skrevet

Håper de vil bruke MER tid på reportasjen med Cathrine og FS-flyvning, enn de brukte på hennes innslag i dag med dance-dance maskina. Men, er nok lettere å lage et lengre innslag også om FS - enn dance dance revolution... ""

Skrevet
Går programmet i reprise?

Kveldens program går nok i reprise, men om det er programmet med FS du er ute etter så har du en hel uke å glede deg på! ""

Skrevet

tror ikke du trenger så mange saltstenger, er ikke akkurat et langt program, bare noen og 20 minutter fordel på en drøss med innslag. er vel stor sjangs for at rallyspillkonkurransen med Petter Solberg får tildelt mest tid i morgen.

Jan Roar Rød

Skrevet
  • Forfatter
tror ikke du trenger så mange saltstenger, er ikke akkurat et langt program, bare noen og 20 minutter fordel på en drøss med innslag. er vel stor sjangs for at rallyspillkonkurransen med Petter Solberg får tildelt mest tid i morgen.

Jan Roar Rød

Tror heller ikke det blir lange innslaget. Regner med at det blir 3-4 min maks.

Skrevet

Tenkte jeg skulle skrive inn at nå er det bare 5 minutter igjen, så ingen glemmer det ""

Plott inn et holding punkt på fmc,en og sleng dere på sofaen ""

Skrevet

Jeg sitter med MPG film av programmet, skal jeg legge det ut? og noen screenshots?

Skrevet

Må bare få si at det ikke er verd 30,- å se dette.

Synes ikke TV2 klarte å bringe det fram i et "positivt" lys, slik de fikk det fram så virket det ikke seriøst i heletatt.

Hadde vært bedre om de hadde fått seg en tur i DC-10 simulatoren, eller om man virkelig hadde ordnet med f.eks en tur med 737 fra Gardermoen til Ålesund hvor man brukte ratt og pedaler.

Vi klarte ikke akkurat å score noen nye simmere på dette programmet vil jeg tro, men vi får håpe muligheten byr seg siden.

Og Einar, synes du så litt svett ut? ""

Skrevet

Einar, hvordan gjorde de TV2 folkene det når de skulle filme fra flightsimmen? Jeg mener...filmet de bare direkte på skjermen din, eller kobler de kameraet til pc'en din??

Frode

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …