Skrevet 16. september 2004 20 år Da har jeg fått bekreftet at programmet om flightsimmen sendes på TV2 lørdag 25. september kl. 1930. Hva som er med av det som ble gjort opptak av aner jeg ikke. Dere får bare følge med.
Skrevet 17. september 2004 20 år Er vel nesten programforplikta til å se på dette, iogmed jeg er med i programmet. Fred
Skrevet 17. september 2004 20 år noen som vet når dette programmet går i reprise. ( får ikke muligheten til å se det )
Skrevet 17. september 2004 20 år Er vel nesten programforplikta til å se på dette, iogmed jeg er med i programmet. Fred Du er sikker på at du ikke er klippet vekk ? Disse produsentene kan være noen underlige skruer. Bare spør John Andreassen (LN-NRK) som besøker/besøkte oss av og til .
Skrevet 17. september 2004 20 år eg skal ta programmet opp på mitt nye tv-kort (kjøpt bare for dette programmet, for noe sløs ) hoho!
Skrevet 17. september 2004 20 år Det hadde vært kjempefint om du kunne lagt programmet ut på Flightsim.no etterpå da. Jeg får desverre ikke mulighet til å sett på det. Jeg og mine medelever skal ned til Berlin på klassetur da. Gleder meg til å se programmet.
Skrevet 18. september 2004 20 år De legger det nok ut på Web-TV. Om det ikke er gratis får du iallefall sett det (og alt annet på TV2 en uke) for 30,- betalt over SMS.
Skrevet 18. september 2004 20 år Håper de vil bruke MER tid på reportasjen med Cathrine og FS-flyvning, enn de brukte på hennes innslag i dag med dance-dance maskina. Men, er nok lettere å lage et lengre innslag også om FS - enn dance dance revolution...
Skrevet 19. september 2004 20 år Går programmet i reprise? Kveldens program går nok i reprise, men om det er programmet med FS du er ute etter så har du en hel uke å glede deg på!
Skrevet 24. september 2004 20 år Måtte dette skje mitt i høstferien kansje jeg skulle droppe ferien til fordel for programmet *tenkeløsninger*
Skrevet 24. september 2004 20 år Du kjenner sikkert noen som kan ta det opp for deg.. Blir vel også mulig å se programet på WebTV i den senere tid kan jeg tenke meg til.
Skrevet 24. september 2004 20 år tror ikke du trenger så mange saltstenger, er ikke akkurat et langt program, bare noen og 20 minutter fordel på en drøss med innslag. er vel stor sjangs for at rallyspillkonkurransen med Petter Solberg får tildelt mest tid i morgen. Jan Roar Rød
Skrevet 25. september 2004 20 år når vi snakker om TV2 og web-tv.... de tar betalt for 24-Inside.... men for de som vil se det gratis, bare gå på hjemmesiden
Skrevet 25. september 2004 20 år Forfatter tror ikke du trenger så mange saltstenger, er ikke akkurat et langt program, bare noen og 20 minutter fordel på en drøss med innslag. er vel stor sjangs for at rallyspillkonkurransen med Petter Solberg får tildelt mest tid i morgen. Jan Roar Rød Tror heller ikke det blir lange innslaget. Regner med at det blir 3-4 min maks.
Skrevet 25. september 2004 20 år Tenkte jeg skulle skrive inn at nå er det bare 5 minutter igjen, så ingen glemmer det Plott inn et holding punkt på fmc,en og sleng dere på sofaen
Skrevet 25. september 2004 20 år Jeg sitter med MPG film av programmet, skal jeg legge det ut? og noen screenshots?
Skrevet 25. september 2004 20 år Må bare få si at det ikke er verd 30,- å se dette. Synes ikke TV2 klarte å bringe det fram i et "positivt" lys, slik de fikk det fram så virket det ikke seriøst i heletatt. Hadde vært bedre om de hadde fått seg en tur i DC-10 simulatoren, eller om man virkelig hadde ordnet med f.eks en tur med 737 fra Gardermoen til Ålesund hvor man brukte ratt og pedaler. Vi klarte ikke akkurat å score noen nye simmere på dette programmet vil jeg tro, men vi får håpe muligheten byr seg siden. Og Einar, synes du så litt svett ut?
Skrevet 26. september 2004 20 år Einar, hvordan gjorde de TV2 folkene det når de skulle filme fra flightsimmen? Jeg mener...filmet de bare direkte på skjermen din, eller kobler de kameraet til pc'en din?? Frode
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.