Geir Gundersen Skrevet 15. juli 2000 Skrevet 15. juli 2000 Hadde med meg simulatoren "Airport tycoon" hjem fra USA. Er det noen som har erfaring med dette programmet? Kan man bygge terminaler ut fra egne ideer, eller må man bruke de ferdige terminalene? Andre råd? [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Siter
Anders Presterud Skrevet 15. juli 2000 Skrevet 15. juli 2000 Hei! Er Airport Tycoon det samme som Airport Inc.? Eller er det bare fyktelig likt? Anders Siter
Geir Gundersen Skrevet 16. juli 2000 Forfatter Skrevet 16. juli 2000 Det har nok vært ute i USA en god stund også, for jeg kjøpte det billig....$19.99 Siter
Lars B. Frostad Skrevet 16. juli 2000 Skrevet 16. juli 2000 Hei sann! Airport Tycoon og Airport Inc. er DET SAMME SPILLET. Hvis du kjøper spillet i Europa heter det Airport Inc. og i USA heter det Airport Tycoon. Jeg kjøpte Airport Inc. med en gang den kom til norge og det begynner å bli en stund siden.. den har vært ute en god stund i Norge - ble vel releasa i slutten av Januar/begynnelsen av Februar i Norge tror jeg. Spillet ble uansett releasa senere i USA enn i Europa, siden produsenten er europeisk skulle jo det bare mangle - hvorfor de måtte forandre litt på navnet er en annen sak. Ellers er det bare å lese gamle tråder her om hvordan spillet er, vi har snakket litt om spillet før... MVH: Lars B. Frostad (Hvor ble sommeren av???..) [Endret av Lars B. Frostad 16-07-2000.] [Endret av Lars B. Frostad 16-07-2000.] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.