Skrevet 13. september 2004 20 år Jeg la merke til at en anderledes Sea king som fløy på sola i dag. Helikopteret var grått og så ut til å ha noen øveleser på fly plassen. Noen som vet hva denne gjorde her eller hvilket land den kom fra?
Skrevet 13. september 2004 20 år Den var nok helt sikkert fra Danish Airforce, de opererer grå Sea King
Skrevet 14. september 2004 20 år Den deltar på (dersom jeg ikke bommer på datoene nå) øvelse SCANSAR som er en årlig skandinavisk redningsøvelse.
Skrevet 14. september 2004 20 år Den deltar på (dersom jeg ikke bommer på datoene nå) øvelse SCANSAR som er en årlig skandinavisk redningsøvelse. Det stemmer det ja. Jeg mener det er én dansk Sea King og én svensk Super Puma (eller Hkp10 som de tror det heter) i tillegg til to norske Sea King'er som deltar i øvelsen. Får ikke dere være med HP?
Skrevet 14. september 2004 20 år Vi bruker å delta, men i år har vi ikke kapasitet. Var forresten på Sola forrige uke, tror jeg hørte deg på approach, stemmer det? Blue 2
Skrevet 14. september 2004 20 år tror jeg hørte deg på approach, stemmer det? Blue 2 Ja, det kan stemme bra. Jobba approach iallfall onsdag kveld (da en fra 330 joina dere, og dere dro alene tilbake?). Jeg skal la være å spørre om hva slags oppdrag/trening dere drev med.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.