Skrevet 10. september 2004 20 år To jagerfly av type F16 anntar jeg?! flyr jævla lavt over Stavanger akuratt nå! Noen som vet hva som skjer? Liten test tur da men.. Flyr normalt ikke så über lavt!
Skrevet 10. september 2004 20 år *host* Syns jeg hørte noen som sa at det ikke skjedde noe i Bodø? Her ser vi i det minste F-16 til alle døgnets tider uten at det er et mirakel..
Skrevet 10. september 2004 20 år Men Bodø ligger jo ikke nærme Stavanger heller Unnskyld at jeg spør, men er det relevant?
Skrevet 10. september 2004 20 år *host* Syns jeg hørte noen som sa at det ikke skjedde noe i Bodø? Her ser vi i det minste F-16 til alle døgnets tider uten at det er et mirakel.. Jeg er da glad for at jeg ikke bor i Bodø. F-16 er da ikke så spennende når man har sett og ikke minst hørt dem noen ganger (?) Og ja, siden vi ikke har noen jagerflyskvadron stasjonert her i Stavanger kan jeg faktisk godt forstå at noen synes det er litt spesielt når to F-16 en sjelden gang stryker over hustakene her nede. For disse to fløy l a v t Nemlig!
Skrevet 10. september 2004 20 år Jeg er da glad for at jeg ikke bor i Bodø. F-16 er da ikke så spennende når man har sett og ikke minst hørt dem noen ganger (?) Og ja, siden vi ikke har noen jagerflyskvadron stasjonert her i Stavanger kan jeg faktisk godt forstå at noen synes det er litt spesielt når to F-16 en sjelden gang stryker over hustakene her nede. For disse to fløy l a v t Nemlig! Du må nesten sette svaret mitt i sammenheng med denne diskusjonen. Forøvrig blir man da aldri lei F-16 ? Greit, nå bor jeg i utkanten av byen så jeg er vel ikke den som skal rope høyest .
Skrevet 10. september 2004 20 år Forfatter *host* Syns jeg hørte noen som sa at det ikke skjedde noe i Bodø? Her ser vi i det minste F-16 til alle døgnets tider uten at det er et mirakel.. At det flyr F16 over en by, har vel ikke noe med hvordan selve byen er?
Skrevet 10. september 2004 20 år At det flyr F16 over en by, har vel ikke noe med hvordan selve byen er? Å hva har innholdet av selve byen å gjøre med Topic: "Jagerfly over Stavanger" Missforstå meg rett.. Jeg har vært mye i Stavanger, liker byen veldig godt....
Skrevet 10. september 2004 20 år At det flyr F16 over en by, har vel ikke noe med hvordan selve byen er? Det er et rent definisjonsspørsmål. Jeg snakket om "hva som skjer" i byen, ikke "hvordan selve byen er". Men jeg tror vi lar den diskusjonen ligge.
Skrevet 23. september 2004 20 år Det var F-16 ja... Tail No : 672 og 299. De tok av fra Sola igjen 14:50 med en sørlig departure og en brå venstresving før de fortsatte nordover. (etter å ha ventet nesten 15 min på klarering pga flyklubben og no småflyaktiviteter) Sikker på at det var flyklubben og småflyene som var årsak til forsinkelsen?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.