Ståle Andre Ustad Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Hva skal jeg gjøre med sånne som ikke følger ordre når jeg er ATC? http://www.home.no/staalea91/Bevis.jpg Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 På MP-serveren er det nok dessverre lite du kan gjøre... Der er ATC bare et tilbud, og ikke noe som man MÅ følge. Få deg en ATC-rating på VATSIM. Da kan du true med å "grounde" en ulydig pilot, men tror pilotene er mer seriøse her enn på MP og at du dermed ikke trenger å komme med slike trusler. Siter
Ståle Andre Ustad Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 Jeg blir så forbanna på sånne folk assa! Siter
Johnny Svensson Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Dette har vi vel hatt oppe før..... Det er IKKE atc på Flightsim.no sin multiplayerserver!! Om noen har lyst å leke ATC der er det helt ok,men INGEN kan forlange at andre skal følge instrukser som blir gitt. Jeg har ved flere anledninger sett at "ATC" driver og regjerer på serveren..... Primært sett så flyr folk på Flightim.no's server fordi at det IKKE er ATC der,og fordi de har lyst å fly med andre. Ønsker man ATC så får man fly på Vatsim/Ivao. Forstå meg riktig nå....jeg har ingenting i mot ATC på serveren,men det må være frivillig om man vil,være med eller ikke. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Helt enig med du johnny!... fw Siter
Espen Furfjord Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Klart at hvis du vil være ATC på multiplayern må jo pilotene være enige i det. Du kan jo ikke forvente at du bare kan gå inn å ta kontroll på en flyplass å en server som er der til fri bruk for alle. Nå vet da ikke jeg historien bak denne hendelsen. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Er helt enig med Johnny, MP-serveren er ikke et sted hvro man simulerer ATC-servicem og om du i så fall tilbyr det er det helt opp til hver enkelt pilot om de ønsker å ta i mot tilbudet eller om de vil fly på egenhånd. Det er halve poenget med MP-server at du kan gjøre som du vil. PS: Bildet er for stort, det er maksgrenser her på forumet for dimensjonene på bilder. Siter
Daniel Eliassen Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Og å være atc er ikke å være en kontrollfreak. Og etter det jeg ser så er det ingen grunn til å be "åge" holde på rwy når han allerede er klarert ut på rwy? Kansje en situasjon jeg ikke ser men... Multiplayerserveren er en flyserver UTEN regler! Du kan ikke kreve noe av andre en at de bruker normal folkeskikk i chat og oppførsel. Siter
Jan Halsteinrud Brende Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Så jævla kult ut det ATC programmet i alle fall Jan Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Ingen kan logge på som ATC og forvente at alle skal gjøre som man sier. Det er ikke vatsim det er snakk om.. Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 jeg var atc på flightsim.no sin server før. og da var det virkelig gøy, folk pratet og prøvde selv om dem ikke kunne. men nå i det siste har folk vært mer fiendlige og vil ikke ha noe med atc og gjøre. før var det 9/10 som brukte atc, nå er det toppen 3/10 som bryr seg. så hvis jeg har rett nå så kommer nesten all atc på flightsim.no sin server til og forsvinne og det blir merr på ivao/vatsim. Siter
Magnus Wiik Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 å hvis jeg har rett nå så kommer nesten all atc på flightsim.no sin server til og forsvinne og det blir merr på ivao/vatsim. Det er vel det som er vitsen med å ha en MP-server? Siter
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Det er vel det som er vitsen med å ha en MP-server? ja men det er litt syn for det var mye bra som skjedde mens det var atc på serveren. men jeg vil ikke at det skal bryte ut full krig her med for og mot argumenter. så jeg syns vi bare skal sette strekken her. hvis folk ikke vil ha atc så er det greit. jeg hadde i alle fall mange fine oplevelser med atc. men pytt pytt. Siter
Magnus Wiik Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Fint at det er noen som har fornuften i behold Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.