Skrevet 4. september 2004 20 år Vet noen om hvor jeg kan finne en liste over koordinater for airway intersections og reporting points?
Skrevet 4. september 2004 20 år Det nærmeste jeg kommer hvis det gjelder Norge, er AIP ENR-3. Hilsen Roald
Skrevet 4. september 2004 20 år Forfatter Takk for svar Roald, men jeg har innstallert INS og vil gjerne bruke denne i stedet for FMC..INS har jeg lært å bruke og ettersom tiden går blir det vanskeligere å lære noe nytt,derfor dette spørsmål om koordinater.
Skrevet 4. september 2004 20 år Hei John. Ja, det var koordinater jeg hadde i tankene. I AIP finner jeg navnet (eks SOGLO) og koordinatene (593116N 0073000E). Dette gjelder for alle WPTs/intersections som er i Norge. I tillegg oversikt over alle bakkebaserte NAV-aids og koordinatene til dem. Hilsen Roald
Skrevet 4. september 2004 20 år Forfatter Ja jeg forsto og takk for det,men jeg kunne tenke meg også å fly utenlands.Jeg kunne ha uttrykt dette klarere.
Skrevet 4. september 2004 20 år Hvis du har FSNAV kan du få koordinatene ved å holde musen over waypointet.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.