Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!!!

Er det noen som har et forslag til en flytur/"utflukt" i FS?

Flyplass: venligst skriv om det finnes noe scenery til den.

helst freeware fordi det er ikke alle som har lyst til å bruke penger på det.

Dato:kommer senere

Fly: skriv hva du anbefaler. """"

Jeg tengte at alle som det passer for kunne være med på en

felles tur for alle i forumet og andre. """"""

Skrevet

eg kan kanskje foreslå at vi tar ENGM-ENRO-ENVA-ENAL-ENBR-ENZV-ENCN-ENTO-ENGM i en dash maskin Eller lignende doninger

Mange syns kanskje detta er litt i lengste laget, men fortvil ikke, jeg foreslår at vi tar det ettervert som vi har kommet oss til en flyplass på strekkningen og så foreslår vi noen datoer og så velger dere utifra de forskjellige forslagene våre ""

Skrevet
kunne måske være "Skandinavien rundt" ENGM-EFHF-ESSA-EKCH-ENGM

altså OSLO-HELSINKI-STOCKHOLM-KØBENHAVN-OSLO

Bare et forslag

Mvh Theis

Ja det var også et bra forslag det ligger høyt på lista (sellom det bare er to forslag enda) men det kommer flere håper jeg.
Skrevet

Her kommer nogle freewarefly fra hvert land.

B737-700 Maersk Air

B737-800 SAS eller A321-232 SAS

B737-700 Braathens

og

A320 Finnair

Jeg anbefaler at dem der vil med, downloader disse fly, da det vil give en mere realistisk flyvning.

Hvis du har et forslag til et andet FREEWARE fly, så send venligst et link til det, så vi andre har mulighed for at skaffe det

MvH Theis

P.S. Flyene må helst ikke komme fra avsim.com(ikke fordi jeg har noget imod det) men fordi det er ikke alle, der har mulighed for at downloade fra avsim.com.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...