Andreas F Berger Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hei folkens!!! Er det noen som har et forslag til en flytur/"utflukt" i FS? Flyplass: venligst skriv om det finnes noe scenery til den. helst freeware fordi det er ikke alle som har lyst til å bruke penger på det. Dato:kommer senere Fly: skriv hva du anbefaler. Jeg tengte at alle som det passer for kunne være med på en felles tur for alle i forumet og andre. Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 eg kan kanskje foreslå at vi tar ENGM-ENRO-ENVA-ENAL-ENBR-ENZV-ENCN-ENTO-ENGM i en dash maskin Eller lignende doninger Mange syns kanskje detta er litt i lengste laget, men fortvil ikke, jeg foreslår at vi tar det ettervert som vi har kommet oss til en flyplass på strekkningen og så foreslår vi noen datoer og så velger dere utifra de forskjellige forslagene våre Siter
Andreas F Berger Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Det er en fin ide! Bare kom med flere forslag så skal vi trekke hvis det er mange bra! Datoen er foreløpig ikke bestemt. Hilsen Andreas Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 kunne måske være "Skandinavien rundt" ENGM-EFHF-ESSA-EKCH-ENGM altså OSLO-HELSINKI-STOCKHOLM-KØBENHAVN-OSLO Bare et forslag Mvh Theis Siter
Andreas F Berger Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 kunne måske være "Skandinavien rundt" ENGM-EFHF-ESSA-EKCH-ENGM altså OSLO-HELSINKI-STOCKHOLM-KØBENHAVN-OSLO Bare et forslag Mvh Theis Ja det var også et bra forslag det ligger høyt på lista (sellom det bare er to forslag enda) men det kommer flere håper jeg. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Skulle vi måske også tage island med? Siter
Andreas F Berger Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Det er vel en litt stor omvei det, så jeg tror ikke det er nødvendig. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Ok Jeg tænkte måske om vi kunne tage et flyselskab fra hvert land! Oslo-helsinki med braathens helsinki-stockholm med finnair stockholm-københavn med SAS københavn-oslo med Maersk air Hvad syntes du? MvH Theis Siter
Andreas F Berger Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 En veldig god ide det å ta flyselskaper fra hvert land. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Her kommer nogle freewarefly fra hvert land. B737-700 Maersk Air B737-800 SAS eller A321-232 SAS B737-700 Braathens og A320 Finnair Jeg anbefaler at dem der vil med, downloader disse fly, da det vil give en mere realistisk flyvning. Hvis du har et forslag til et andet FREEWARE fly, så send venligst et link til det, så vi andre har mulighed for at skaffe det MvH Theis P.S. Flyene må helst ikke komme fra avsim.com(ikke fordi jeg har noget imod det) men fordi det er ikke alle, der har mulighed for at downloade fra avsim.com. Siter
Andreas F Berger Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Dette er også freeware men den er fra avsim så søker du etter fsp_md83_ffw.zip. Siter
Theis h. thøgersen Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Andreas:Nogen forslag til hvornår "The scandinavian tour" skal afholdes? Siter
Andreas F Berger Skrevet 12. september 2004 Forfatter Skrevet 12. september 2004 Andreas:Nogen forslag til hvornår "The scandinavian tour" skal afholdes? Jeg skal tenke på det nå fordi det har gått en liten stund og da håper jeg det er mange inntereserte Siter
Andreas F Berger Skrevet 12. september 2004 Forfatter Skrevet 12. september 2004 Andreas:Nogen forslag til hvornår "The scandinavian tour" skal afholdes? Jeg skal tenke på det nå fordi det har gått en liten stund og da håper jeg det er mange inntereserte Siter
Stian Kolrud Skrevet 15. september 2004 Skrevet 15. september 2004 er det til fs 2002 eller 2004, hvis det er fs 2002 er jeg med Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 er det til fs 2002 eller 2004, hvis det er fs 2002 er jeg med Du kan både stille opp med FS2k2 og 2k4 Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Tar bare å endrer den ruta til Theis jeg, hva med Oslo-Stokholm-Helsinki-Kjøben, eller Billind-Oslo, og det er jo en FIN FIN Finnair her på fs.no, den er bare fin å bruke den er den ikke? EDIT: DENNE er den jeg snakket om, veldig fin i lufta og ikke så alt for stor heller Lett for folk som ikke har flydd så lenge Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Andreas:Nogen forslag til hvornår "The scandinavian tour" skal afholdes? THEIS: Siden jeg og er med på å arangere denne turen, så mener jeg at det er snakk om i høstferien, vertfall i helgene og kanskje noen ukedager nermere info kommer Siter
Andreas F Berger Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 Nå har Bjørn Frederich og jeg bestemt at Gardermoen- Arlanda (ENGM-ESSA) skal gå Lørdag 23. oktober med avreise kl. 18.00, det er fint om dere møter 30->40 minutter før avgang, så alle har like ruter. Jeg går ut ifra at alle har Norway Airports. Fly: helst Braathens. Siter
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Nå har Bjørn Frederich og jeg bestemt at Gardermoen- Arlanda (ENGM-ESSA) skal gå Lørdag 13. oktober med avreise kl. 18.00... ??? Regner med du mener Lørdag 23. oktober. Siter
Andreas F Berger Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Skrevet 17. oktober 2004 seff (selvfølgelig) Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hm... da regner jeg med at alle som har svart kommer ikveld da eller? fint om dere sier ifra hvem som kommer og ikke... kjekt å vite... fint om dere sier ifra, ofrdi at da slipper vi å vente på folk som ikke har noen planer om å komme Siter
Bjørn Frederich Petersson Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Shitsann... FS har gått amokk og finner ikke CD4 så får ikke reinstalert FS... sorry, men kan derfor ikke stille på denne fellesturen idag... håper dere får en fin tur Beklager... Snakkes på neste fly-in Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.