Hans Nikolai Førde Skrevet 8. juli 2000 Skrevet 8. juli 2000 Noen der ute som vet hva slags reiserute (flytyper, mellomlandinger etc.) som er vanlig på en tur fra Norge til Bankok? Er det noe håp om å få fly med en 747? Reiser i desember 2000... Mvh. Hans Nikolai Førde hfoerde@c2i.net Siter
Vidar Øverli Skrevet 8. juli 2000 Skrevet 8. juli 2000 Hei, det kommer an på hvem du skal fly med. KLM flyr 747 fra Amsterdam til Bankok. Lufthansa flyr Airbus fra Frankfurt. SAS flyr 767 fra Køpenhavn. THAI flyr også fra Køpenhavn og Stockholm. Valgmulighetene er mange. Vidar Siter
Åge Olsen Skrevet 8. juli 2000 Skrevet 8. juli 2000 Det er vel små sjanser for å unngå 747-størrelse og rekkevidde...med tanke på distansen. Gled deg eller gru deg til 12-13 timer i lufta [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/wink.gif[/image] Åge Siter
Hans Nikolai Førde Skrevet 8. juli 2000 Forfatter Skrevet 8. juli 2000 Hehehe: Jeg gruer meg til selve flyturen! Jeg satt 15 timer i en 747 til Singapore (mellomlanding før Denpasar, Bali) i fjor. Og det var en forferdelig opplevelse. Men det er noe eget ved 747-en synes jeg da... Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 9. juli 2000 Skrevet 9. juli 2000 Vel...hehe For aa si det som det er, saa er jeg i Thailand naa. Jeg floey med Maersk fra Kjevik til Coopenhagen og med Thai sin 747-300 videre til Bangkok. Thai er virkelig aa anbefale. Utrolig bra service og hyggelig crew. Aa fly Jumbo er litt av en opplevelse. jeg satt ved vingen og det som overasket meg var hvor utrlolig lang denne var. Som aa se bortover en bred vei. Flyturen var lang, men god mat og ellers bahagelige forhold gjorde den ikke saa ille som denne kunne ha vaert. God ferie alle sammen!! --------------------- Hilsen Jonas Nordhaug http://www.on.to/fs2000" TARGET=_blank>www.on.to/fs2000 [Edited by Jonas Nordhaug 09-07-2000.] Siter
Hans Nikolai Førde Skrevet 9. juli 2000 Forfatter Skrevet 9. juli 2000 Fullstendig off-topic (beklager): Hvor i Thailand er du? Og hvordan er det der? Noen tips? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.