Skrevet 23. august 2004 20 år Prøv at læse dette,det skete i dag http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/1706660/
Skrevet 23. august 2004 20 år Dette skjedde på fredagen, husker jeg leste det da, og du kan jo se når det er posta også. Uansett, ikke noe særlig morsom hendelse. Ut ifra tråden ser en at Asiana til vanlig lander på 24R, men var klarert til 24L denne gangen, men det virker jo som om de har utført approachen etter vane, og ikke tenkt på at de faktisk var klarert til en annen rullebane. Ca 50ft separasjon når en holder ca 260 km/t ikke veldig mye akkurat... Og å få noe som veier over 200tonn i hodet, ikke veldig "morsomt" akkurat, det blir ikke mye igjen av en liten South West 737 da... Enda godt det gikk bra. Og nå kan jo også South West fortsatt ha et godt rykte på seg for å få passasjerene trygt fram og tilbake (såvidt jeg vet har de ikke hatt noen dødsfall, correct me if I'm wrong!)
Skrevet 23. august 2004 20 år Forfatter Jeg fik just nyhederne i dag på E-mail fra min søn i Canada,han er ansat ved Boeing i Seattle,jeg havde bare forstået at det var sket i dag Sorry Men det kunne havde gået meget slemt for sig,50ft. separation er lig 0
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.