Per Møldrup Jensen Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Hej Alle så er der fly inn på ENGM det vil ske på flightsim.no serveren det forgår med at man skal flyve fra den lufthavn tætest på sin egen by, og man må flyve fra lufthavn til lufthavn, det bliver på lørdag den 28 august og man skal helst ankomme der ved 15 tiden og omkring man må også godt ankomme om aftenen. og så flyver vi hjem om søndagen. der vil i mellem tiden være noget flyve "party" hvor man flyver rundt noget alla det der bryllups event, håber i kommer. mvh Per ps. man er velkommen til at være controller på engm Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 jeg kan kanskje stille som atc. lover ingnting Siter
Per Møldrup Jensen Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 det kune være fedt, men der kommer et par stykker fra Danmark, er ikke sikker hvor mange håber også der kommer nogle homies Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Jeg kommer nok...selvfølgelig! Flyr fra Flesland-Gardermoen og returnerer Søndag. Flyr litt rundt i Olslo området på lørdag kveld, kanskje søndag morgen/dag. Siter
Per Møldrup Jensen Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 jeg flyver ekrd til århus eller billund og videre til ålborg og så til engm og retunere søndag men flyvningen om aftenen er lidt usikker. for jeg skal på restaurant sammen med noget familie. men vil flyve lidt rundt om eftermiddagen Siter
Fredrik Bachke Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hørtes jo artig ut dette! Kommer helt sikkert! Blir å fly : ENNK - ENBO - ENGM for så å fly litt rundt i olslo området! Og en retur til ENNK utpå kvelden... Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Blir vel bare rygge-gardermoen på meg da Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 får vel bare hive meg ut i LN-NPQ nå da og starte nedover til Oslo..... får se hvor langt jeg kommer i dag..... Siter
Per Møldrup Jensen Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 hvor mange bliver atc her? jeg vil gerne stille op som atc Siter
Andreas F Berger Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Høres innteresangt ut. Må bli fra Rygge AB-Gardermoen på meg. Siter
Thomas Olsen Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Blir vel ENBR-ENGM på meg imorgen, da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.