Christian Sager Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 I annledning vårt nystartede Charter VA, føler vi at vi må markere oss på en eller annen måte. Og i denne forbindelse arrangerer vi Flyin Lørdag 04.09.2004 Departure blir fra Gardermoen Kl. 20.00 lokal tid, og vi satser på retur samme kveld. Vår destinasjon er Palma De Mallorca. Mer informasjon finner du på våre nettsider , HER , eller ved å kontakte meg. Senere vil vi komme tilbake med ATC request når det gjelder Gardermoen denne kvelden. Og selvfølgelig så skal vi prøve å få dekket opp Palma De Mallorca denne kvelden. Vi håper så mange som mulig av våre medlemmer blir med. Og til dere som ikke er medlemmer, så er det ikke for sent å registrere seg Siter
Gjest Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Flightplan skulle vel ligge på våre sider og, som jeg nettopp har oppdatert litt. De som vil må gjerne bli med, kommer selv til å fly som VKG001 (som jeg alltid gjør, hehe) med en A330-200, og kommer selvsagt til å avfyre flere skjermskudd om vi blir mange. Voice- kanal vil det også bli, rw.avsim.net/mytva for de som vil bruke voice. Siter
Torfinn Nome Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 *bump* -- Torfinn Nome, VKG849 Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hva skjedde egentlig? Ingen vikings ute klokka åtte? Var det en glemt fotballkamp som kom på banen ? Siter
Christian Sager Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Vel, hva det skyltes vet jeg egentlig ikke. er faktisk ikke sikker på om noen fløy i det hele tatt.. selv har jeg vert på jobb i hele dag og har akkorat kommet hjem, men vi får trå til en gang senere! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 I samarbeid med Gutta På tur? Regner vel med at denne turen gikk i glemmeboka hos de fleste grunnet lite PR, Christian.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.