Skrevet 20. august 2004 20 år Er en på fisketur, så er en på fisketur. Fikk jo napp også da. nettside Kjell
Skrevet 20. august 2004 20 år Hadde jeg vært dem ville jeg søkt etter resten av flyet. Det kunne jo vært ineresant og fått opp hele flyet.
Skrevet 20. august 2004 20 år Det er vel ikke så mye igjen av vraket etter så lang tid. Dessuten blir det sikkert fredet.
Skrevet 20. august 2004 20 år Nei det er nok sikkert en god del nedslitt. Men uansett kjønner jeg ikke påenget med å frede et fly som ligger på bunnen og ruster opp. Da må man etter min mening heve det og restaurere det.
Skrevet 20. august 2004 20 år http://www.ta.no/nyheter/article1218301.ece Ettersom piloten omkom ville jeg tro vraket blir definert som en grav, og da er nok sjansen høy for at det blir fredet.
Skrevet 21. august 2004 20 år Avisen TA var den som kom med nyheten først, ja. Og nå kan du lese litt mer om saken i dagens utgave.
Skrevet 21. august 2004 20 år Jeg har vidst en fiskestang et eller andet sted MvH Theis P.S. Se hvem der har fødselsdag idag!
Skrevet 21. august 2004 20 år Tillykke erlend! En god dag for os begge Hvor gammel bliver du? Jeg fylder 14 år idag MvH Theis
Skrevet 21. august 2004 20 år Jeg blir 15år i dag Gratulerer med dagen Theis! Jagerfly var jo også noe å få i garnet da
Skrevet 21. august 2004 20 år Gratulerer til dere begge Og Erlend, nå må du ikke finne på noe tull, nå er du nemlig gammel nok til å bli bura inne av politiet.
Skrevet 21. august 2004 20 år ja dæven! det hadde jeg nesten glemt! *levere tilbake tastaturet fra elkjøp*
Skrevet 21. august 2004 20 år ja dæven! det hadde jeg nesten glemt! *levere tilbake tastaturet fra elkjøp* !!!!!!!!!! DRIT bra
Skrevet 21. august 2004 20 år Gratulerer til dere begge Og Erlend, nå må du ikke finne på noe tull, nå er du nemlig gammel nok til å bli bura inne av politiet. Er det ikke 16 år du må være på å bli bura inne ?
Skrevet 21. august 2004 20 år Nei, den kriminelle lavalderen i Norge er 15 år, men en 15 åring blir sjelden satt i fengsel med mindre det er noe alvorlig, den vanligste straffen for mindreårige er samfunnstraff, betinget fengsel eller bot. Det spiller vel egentlig ikke mye hva man får av straff, det kommer på rullebladet uansett og da er det null flysertifikat.
Skrevet 23. august 2004 20 år Det spiller vel egentlig ikke mye hva man får av straff, det kommer på rullebladet uansett og da er det null flysertifikat Jeg tenkte det bare gjaldt for traffikflygning, men det gjelder altså for alle typer flysertifikat?
Skrevet 23. august 2004 20 år Avisen TA var den som kom med nyheten først, ja. Og nå kan du lese litt mer om saken i dagens utgave. Her mener jeg det må bli opp til søsknene om de vil ha flyet hevet, og de vil sannsynligvis ikke ha det opp.
Skrevet 23. august 2004 20 år Jeg tenkte det bare gjaldt for traffikflygning, men det gjelder altså for alle typer flysertifikat? Jepp, det stemmer. Jeg fikk faktisk beskjed om å levere en politiattest da jeg begynte med PPL/A, men siden det egentlig ikke er nødvendig med en slik attest før man skal fly solo så var det ingen i flyklubben som ville ta den i mot
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.