Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Modellfly-sabotør for retten

Featured Replies

Jeg så innslag om dette på nyhetene, må si jeg ble litt overrasket når jeg så hvor svær og flotte noen av flyene var. Hvis jeg ikke så helt feil, så det ut som noen hadde en modell av et B727-fly der - det lignet ihvertfall på det,

var ikke så lenge jeg fikk sett på innslaget. Flyet var ihvertfall en modell av et passasjerfly, virket ganske rått

egentlig. Flyet så egentlig ganske tungt ut, men det kan hende det bare så slik ut. Men hvis et slikt fly har en del egenvekt, så må det være evt. store bensintanker på flyet / evt. at motoren er ganske sparsom i drift.. interessant skue var det ihvertfall...

Flyet så egentlig ganske tungt ut, men det kan hende det bare så slik ut. Men hvis et slikt fly har en del egenvekt, så må det være evt. store bensintanker på flyet / evt. at motoren er ganske sparsom i drift.. interessant skue var det ihvertfall

Ja, enkelte modellfly er store men de er nok ikke så tunge som de ser ut til. De er enten bygt av glassfiber, balsa eller isopor, dersom det var en modell av en 727 så var den nok sikkert bygd av glassfiber. Uansett dersom ett slikt fly treffer ett menneske kan det føre til den sikre død, så den mannen satte flere liv i fare.