Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hvordan det er og sitte i en f-16 simulator

Featured Replies

hvordan er det og sitte i en f-16 simulator, der veldig likt på virkligheten både lyd texture og ikke minst alle knappene og flyet selv! jeg har prøvd en f-16 simulator på ørlandet! de var en fantastisk opplevelse! skriv inn dere sim har vært i en simuloator! "" [color:"black"] [/color]

Er du full?

Hehe, nei jeg har vært inne i Widerøes Twin Otter "Simulator" (bare noen skjermer og dill) Dash7 simulator, en kopi av panelet men ikke noen dataskjermer til å vise utsiden (bare tørrtrening) og Dash8 som er fullt bevegelig og er en nøyaktig kopi av både panel og alt, med hydpumper og det du måtte trenge av skjermer. Simulatorene blir ofte kalt "svetteboksene" av piloter.. ""

hvordan er det og sitte i en f-16 simulator, der veldig likt på virkligheten både lyd texture og ikke minst alle knappene og flyet selv! jeg har prøvd en f-16 simulator på ørlandet! de var en fantastisk opplevelse! skriv inn dere sim har vært i en simuloator! "" [color:"black"] [/color]

Du kan ikke si at texture er lik virkeligheten? Har prøvd F-16 simmen i Bodø. Var en utrolig opplevelse, og å måtte gå tilbake til Falcon4 m/patcher og det der, var jo bare en nedtur """"

Nå skal ikke jeg svare for Stig. Men jeg tror det var i sammenheng med utdannelsen han holder på med. Så Steinar.. det er bare å hive seg på skolebenken igjen! ""