Bjørn Henrik Ormø Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Har en kompis som plages med å komme inn på multiplayer servern. Har kommet inn noen ganger på VNAS sin server men nå kommer han ikke inn der heller. Han får beskjeden "Not all players were able to connect." Har skrudd av brannmur og antivirus med det hjalp ikke. Håper noen kan hjelpe. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan. Dersom en som er inne på serveren har blokkert en av de vitale portene ut fra sin maskin så får ikke noen koble seg opp etter han (hvis de ikke har fs2002 da) Det som serveren egentlig gjør er å formidle posisjonene til spillerene ut til alle og dersom en av disse ikke for sendt ut riktig informasjon til de andre vil ikke noen får koble deg til etterpå. slik er det bare. Men om du har fs2002 kan du klare å logge deg på. Håper det oppklarer en del om MP serveren. Hvis ikke kan jeg prøve å forklare det på nytt, hehe. MAO. Det er ikke kompisen din som er problemet, men en av de som allerede er på servern. Samme problem skjer om en av de som er inne ikke har riktig DirectX versjon til fs'en Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.