Endre Thomassen Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Når eg taster inn IP adressen til flightsim sin server og søker får eg ikkje fram noen session i sessions vinduet. Er det noen spesielle program du må ha for å fly. Eg flyr fs 2002 pro. Siter
Dag Johansen Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Forsøk igjen. Enkelte ganger er det slik at serveren ikke vil ta inn brukere av FS2002. Siter
Endre Thomassen Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Eg prøver og prøver men eg får ikkje fram noe i sessions vinduet. Må eg ha Squawkbox for å spille i multiplayer rommet?? Siter
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Har du brannmur? Det hjalp for meg å slå den av. Siter
Bjørn Henrik Ormø Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 det spørrs hvilken du har. Jeg bruker zonealarm. Da høyreklikker jeg på ikonet nede til høyre og trykker "Shot down ZoneAlarm. Siter
Endre Thomassen Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Vet ikke hva den heter. Har windows XP 2000. Er det en standar brannmur som er med. I så fall vet eg ikke hva den heter Er det det ikonet hvor det det står internett og en jordklode du mente. Siter
Endre Thomassen Skrevet 9. august 2004 Forfatter Skrevet 9. august 2004 Eg slo av brannmuren men det funker fortsatt ikke. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Dersom du sitter "bak" en router må diverse porter være åpne og du må ha DirectX9.0. Du finner info om dette på multiplayersiden. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Ikke for og være frekk over multiplayeren men... Det er ikke lenger mulig for fs2002 og komme seg inn lenger!!! ----------------------- Vart du skræmt no? Skikkelig skræmt!!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.