Skrevet 8. august 2004 20 år Nå er det jo mange forskjellige typer scenerydesignere du har nevnt her! Flere er jo best på sitt område Du glemte foresten favoritten min: FSAddon Edit: Du glemte OSS også
Skrevet 8. august 2004 20 år Du glemte OSS, så da stemmer jeg ikke Deres LCY og GTW er de beste sceneryene jeg har
Skrevet 9. august 2004 20 år Hei To av de du har oppført er kun distributører av software og lager ikke sine egne, nemlig Lago og Aerosoft. Dessuten nevnes FSADDON som en mulig scenery maker. De er også bare distributør. Fred
Skrevet 9. august 2004 20 år Lago har vel nærmest ALLTID laget sine egne scenery, kan faktisk ikke komme på et eneste produkt i farten - som de IKKE har laget selv. Aerosoft også, lager sine EGNE ting - men i hovedsak er de distributører.
Skrevet 9. august 2004 20 år Vel, fsaddon har også sine egne ansatte scenerydesignere. Så det er vel det nærmeste du kommer de som har laget sceneryet? Hvis du da ikke skal nevne alle navnene til hver scenerydesigner. Lago og Aerosoft lager også sine egne ting
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.