July 29, 200422 yr Siden det er stor diskusjon angående Boeing eller AIrbus er best. Tenkte jeg at kunne ha en avstemning og se hva flertallet mener!
July 30, 200422 yr Stemte MD jeg nå Det er pene fly som skiller seg litt ut med T-hale og vinger langt bak på den laange kroppen
July 30, 200422 yr Å nei! Enda en meningsløs poll... Douglas, McDonnell Douglas, Boeing. Jeg savner Air France som et alternativ. Hva er best av Boeing og DeHavilland???? Savner forresten også svenske SAAB.
July 30, 200422 yr Hvis den er så meningsløs, la vær svar på den da. Og Hva skal Air France på listen etter? MD all the way!
July 30, 200422 yr Stemte MD jeg nå Det er pene fly som skiller seg litt ut med T-hale og vinger langt bak på den laange kroppen Ja. Kan ikke være mere enig Det er præcis sådan det skal være
July 30, 200422 yr Hvor ble det av Tupolev, Antonov og Ilyushin? Savner også Yakovlev og Myascisscev (dere skjønner hva jeg mener selv om jeg ikke klarer å stave det rett?) Min favoritt er klart Antonov.
July 30, 200422 yr Og hva med general dynamics, cessna, sukhoi, piper.... Nei, favoritten min er boeing Har ikke sansen for "fly by wire" airbus pga de har ingen personlighet.
July 30, 200422 yr Nei, favoritten min er boeing Har ikke sansen for "fly by wire" airbus pga de har ingen personlighet. Det er vel eg. ikke rare personligheten i noen tonn metall, glass og plast satt sammen i Seattle av Boeing heller vel.
July 30, 200422 yr Jepp, blir litt i meningsløseste laget... Øhh... Mangler jo de aller største flyprodusentene; Cessna og Piper
August 1, 200422 yr Sett meg i cockpiten på A340-600 anytime! Airbus er fav., selv om MD80 og B744 også er heftige fly.
August 1, 200422 yr Go MD!!!!!!!!!!!!!! Md-80 er ei skikkelig dame! ---------------------- British Airways må kjøpe seg inn i Alkokutt
August 1, 200422 yr Var jo synd at Aerospatiale manglet da, da de har mange svært nydelige fly med den herligste musikk og flotte kontorer. Men derfor gikk min stemme til Boeing på grunn av deres 757/767. Finere fly finnes det ikke mange av, og det er det beste kontoret jeg noen gang har sett, med en flott kombinasjon av nytt og gammelt
August 1, 200422 yr Boeing 757 (og spesiellt -200 modellen etter min mening) er virkelig noe av det vakreste i fly-verdenen. B757 gjør seg virkelig som en pin-up på en plakat ja... Sleng på de gamle British Airways fargene (Landor) på en B752 i tillegg, så tenker jeg vi er i mål ja...
August 1, 200422 yr Hadde 146 vært en dame, hadde jeg fridd på flekken.... Jøss, vil du ha ei kone som er feit, sur, klumpete og som du skaller hue i hver gang du prøver og komme inn i henne? Velbekomme..