Arvid_Simonsen Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Hei. jer kommer meg ikke inn på multiplayeren til flightsim Jer har prøvd alt som kan prøves men det går ikke.Jeg har ikke probl. med andre multiplayere kun denne. Hva skal jeg gjøre. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Jeg og...min bare fryser når jeg trykker join! ---------------------------------- British Airways må kjøpe seg inn i Alkokutt Siter
Dag Johansen Skrevet 28. juli 2004 Skrevet 28. juli 2004 Enkelte ganger skjer det ett eller annet med serveren som gjør at FS2002 brukere ikke får logget seg på. Da er det kun en restart som hjelper (Noe jeg har gjort nå). Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 29. juli 2004 Skrevet 29. juli 2004 Enkelte ganger skjer det ett eller annet med serveren som gjør at FS2002 brukere ikke får logget seg på. Da er det kun en restart som hjelper (Noe jeg har gjort nå). Sorry Dag....men jeg kan ikke koble meg på! Min fryser forsatt når jeg trykker join og så tar det litt tid og så står det: Could not connect to session --------------------------------- British Airways må kjøpe seg inn i Alkokutt Siter
Andreas F Berger Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Enkelte ganger skjer det ett eller annet med serveren som gjør at FS2002 brukere ikke får logget seg på. Da er det kun en restart som hjelper (Noe jeg har gjort nå). Jeg har FS9 og jeg kommer nesten aldri inn bare den første gangen etter en restart. Siter
Håkon Helgesen Skrevet 30. juli 2004 Skrevet 30. juli 2004 Et alternativ er jo å bruke serveren vår / virtualnorwegian. Skriv inn følgende istedenfor IP adressen: vnas.hopto.org Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.