Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Trodde det var 4 meter og ikke 13 meter som var sikkerhetsone når 737`en går på tomgang jeg.

Skrevet

Trist, må ha vært traumatisk for de som satt å så på dette, tørr ikke engang tenke på hvordan motoren så ut i etterkant... ""

Hva er det nå å begrave? Deler av skoene?

Må være tungt for de pårørende.

Skrevet
Trist, må ha vært traumatisk for de som satt å så på dette, tørr ikke engang tenke på hvordan motoren så ut i etterkant... ""

Hva er det nå å begrave? Deler av skoene?

Må være tungt for de pårørende.

 

Noe slikt; "A deck's man gets sucked into a jet engine - Se AVI-film nede på siden"

 

Det var vistnok bare hjelmen som gikk "helt gjennom" og den uheldige/heldige kom ut igjen - uten alvorlige skader... ""

 

K@OS

Skrevet
Trist, må ha vært traumatisk for de som satt å så på dette, tørr ikke engang tenke på hvordan motoren så ut i etterkant... ""

Hva er det nå å begrave? Deler av skoene?

Må være tungt for de pårørende.

 

Noe slikt; "A deck's man gets sucked into a jet engine - Se AVI-film nede på siden"

 

Det var vistnok bare hjelmen som gikk "helt gjennom" og den uheldige/heldige kom ut igjen - uten alvorlige skader... ""

 

K@OS

 

Så det på et eller annet program på tv en gang, mener han bare fikk skuldra ut av ledd eller noe, fordi jakka hans (eller noe) hekta seg fast i det han ble sugd inn...

Skrevet

Noe slikt; "A deck's man gets sucked into a jet engine - Se AVI-film nede på siden"

 

Det var vistnok bare hjelmen som gikk "helt gjennom" og den uheldige/heldige kom ut igjen - uten alvorlige skader...

 

Dette klippet er også sendt på Ripley`s believe

Skrevet

Å fytte katta! Sånt som man tror aldri kan skje...

 

Alle tenker på de etterlatte. Syns like synd på dem som måtte befinne seg på innsiden av flyvinduene å se det som skjedde...

Skrevet

Trodde det var 4 meter og ikke 13 meter som var sikkerhetsone når 737`en går på tomgang jeg.

Sikkerhetssonen foran en CFM 56 motor er (NG el Classic)

5 m 180 grader foran motoren..

Dette er en motor på tomgang..

Det er lurt å holde seg langt unna #2 motor under "push & start, fordi den blir ofte kjørt opp på langt mere enn tomgang for å produsere nok "bleed air" til å starte # 1..

Uansett, det er veldig trist når sånne uhell skjer, for alle involverte...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …