Christian Sager Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Ja ja, da var det den siste flighten på over 1 uke.. og den skal feires med en Charter Departure: ENGM Arrival: LEAL Departure Time: 00.30 (local time) vet det er kort tidsfrist, men er det noen der ute som vil ha en natt flight? logger opp på ENGM snart. Voice frekvens: rw.avsim.net/mytva gjerne skriv her om du blir med også Siter
Christian Sager Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Skrevet 22. juli 2004 Vel fremme, etter noen praktfulle landinger på både Petter og meg. Takker til ATC og samtalepartnere i norge når vi dro! det var koselige saker.. Ivar: du skuffa meg igjen må jeg si. hehe, neida.. når ting ikke vil virke, og kroppen er trøtt er det vel best å komme seg i seng. Dere får ha en fin uke folkens. vi snakkes! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Hehe, har jeg skuffet deg så mange ganger? Vi får gjøre det godt igjen når vi begger er tilbake fra østlandet, kanskje vi til og med inviterer deg med på en tur sammen med "gutta"? Siter
Christian Sager Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Skrevet 22. juli 2004 hehehe, vel vel. vi får se hva det blir til men uansett så har ingen skade skjedd Reiser til Østlandet i kveld, og blir borte en ukes tid.. Vi snakkes folks ! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 God tur Christian, og hvem vet, meget mulig at jeg stikker oppom Ekebergsletta for å løpe ut på banen å lage oppstyr! Har alltid hadd lyst til å bli takklet av en dommer!! Siter
Gjest Skrevet 22. juli 2004 Skrevet 22. juli 2004 Jeg har alltid hatt lyst til å takle en dommer, men jeg får prøve å holde meg i skinnet God tur begge to, selv skal jeg ei uke nordover med fatter'n på klappsetet fom. søndag kveld. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.