Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Vet noen om ei side der jeg kan finne info om flyselskap som flyr i og til Libya? Har litt lyst til å sjekke ut dette merkelige landet i FS...

Skrevet

Følgende flyselskaper flyr til Libya's hovedstad Tripoli:

Afriqiyah Airways

Air Algerie

Air Malta

Alitalia

British Airways

Egyptair

Emirates

Hemus Air

JAT

KLM

Libyan Arab Airlines

Lufthansa

Malev Hungarian Airlines

PIA

Qatar Airways

Royal Air Maroc

Royal Jordanian

Sudan Airways

Swiss International Airlines

Syrian Arab Airlines

Tibesti Air Libya

Tunis Air

Turkish Airlines

Tyrolean Airways

Skrevet

Var selv nedover i FlightSim uten at jeg traff på Gadhaffi(eller hvorsan det nå skrives) *s*

Fant imidlertid web-side for approach-kart:

Charts, Libya, HLLT - Tripoli Direct: http://www.lycaa.org/tripoli.html

Libyan Civil Aviation Authority Web Site: http://www.lycaa.org/index.html

Det var dårlig med innenlandstrafikk men de to største er:

1. Libyan Arab Airways (fant ingen fulle AI-pakker, emn fant den i den gamle oppsamlingsfilen fra MRAI "mrai_all_su03.zip"

2. Afriqiyah (Her har PAI full pakke med autoinstaller)

3. Det er også noen mindre pluss cargo slik som Buraq Air Transport, BRQ som jeg fant på PAI's sider. Men fant ikke så mange regionale.

Jeg har ikke funnet noen scenery(søkte masse, fant noe rusk fra FS98 men det er dårligere enn standard fs2004), -så jeg laget en litt opp-pyntet AFCAD selv (la på mørkere asfalt på parkeringen, og bruker selvfølgelig airport-env for kjekkere texturer).

Ellers så anbefaler jeg også å oppdatere texturer med "2004_wood_desert.zip" (søk avsim) og Torgeir Opplands africa lc på www.fotoscenery.com.

...og joda det er et svææææært land med myyyyye ørken. Det var rå-tøft til å begynne med, men pass på for det kan bli kjedelig hvis du legger ut på langtur slik jeg gjorde ;-)

Håper det var til litt hjelp,

K

Skrevet
  • Forfatter

Tusen takk! Du var virkelig til hjelp her! Jeg skal straks jeg får meg nytt skjermkort begynne å installere AI. (har ingen AI nå), og med nytt skjermkort kan jeg kanskje få inn noen gode sceneries?

Men inntil videre blir det bare turer til Tripoli med Antonov ""

edit: Huff så svære disse texturene skulle være "",

15 MB!

Skrevet

Tror at LOT flyr dit og, men er usikkert.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …