Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterhånden fundet og sat forskellige links ind til meget forskelligt freeware,og der er endnu inget som er kommet med en kommentar,det kan være at jeg bliver nød til at stoppe denne tjeneste,så må folk selv finde dem

Skrevet

Har aldri hørt om dette før nå. Er ikke sikker på om jeg skulle vite det heller, har liksom ikke vært noen store reklameplakater her og der på forskjellige forum / fs-sider.

Skrevet

Unnskyld meg, men hva mener du? Har ikke sett en slik side, om det er det du mener.

Skrevet

At han har gjort det enklere ved å sette opp linker til mye Fs freewere linker. Og han mener han bør ha en kommentar på jobben han har gjort, om det er bra eller ikke bra.... Eller har jeg tatt en dram for mye nå ""

Skrevet

Den beste måten å måle interessa for ei melding er vel å sjå på "Antal visningar" nederst på sida.

Dersom ein brukar emnefeltet på rette måten finn ein vel ut kor stor interessa er for emnet, sjølv om der er ein del feilkilder i denne metoden ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …