Skrevet 15. juli 2004 20 år Kunne vært litt interesant og vite hvilket forhold brukerne av Flightsim.no har til fly og hvor mange her som faktisk jobber i flybransjen.
Skrevet 15. juli 2004 20 år Forfatter Glemte en liten ting. Hvis du er under utdanning krysser du av i den ruten som tilsvarer den jobben du utdanner deg til
Skrevet 15. juli 2004 20 år Ja dette kan bli artig å se resultatet av Blir bare FS på meg noen år framover..
Skrevet 15. juli 2004 20 år Forfatter 3 alternativer stemmer på meg, så det blir ikke lett å velge Hvilke 3 alternativer er det da?
Skrevet 16. juli 2004 20 år Hehe.. Blir 2-3 alternativer for meg også (avhengig av hvor stort man ser på det)... Blir null stemme det da, siden man ikke har "multiple choice"...
Skrevet 17. juli 2004 20 år (hmm.. ikke noe alternativ for selvmordsflygere?..) Jo denne nesten, i hvert fall arbeidsmessig: Jeg er flygeleder X
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.