Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Norway Airports forut for sin tid....

Featured Replies

Dt er en stund siden jeg har vært inne på forumet så jeg vet ikke om denne har vært nevnt før:

Fra hjemmesiden til NA :

Sist oppdatert 61. juni 2004.

Er ikke værre enn at man tar turen til hovedsiden og kikker på "Andre sider". Der vil du finne blant annet Norway Airports.

Hva ser det ut som jeg nettopp ga ham? Vel, hvis det kreves at jeg mater brukerne med teskje så må jeg bare beklage min forvirrende post.

Er ikke værre enn at man tar turen til hovedsiden og kikker på "Andre sider". Der vil du finne blant annet [color:"red"]Norway Airports[/color].

"Linken" (hyperlink) eller hva du liker å kalle det, ligger rett foran nesa di. Adressen/URLen derimot er www.flightsim.no/norway

Hvis det mot alle odds skulle være forvirringer blandt flokken, kan dere godt sende meg en PM, så skal jeg forklare steg-for-steg hvordan man trykker på en link.

"Linken" (hyperlink) eller hva du liker å kalle det, ligger rett foran nesa di. Adressen/URLen derimot er www.flightsim.no/norway

Hvis det nå mot alle odds skulle være forvirringer blandt flokken, kan dere godt sende meg en PM, så skal jeg forklare steg-for-steg hvordan man trykker på en link.

Sorry, sorry! La ikke merke til direkte link. Ikke vits å hisse seg opp! ""

Sorry, sorry! La ikke merke til direkte link. Ikke vits å hisse seg opp!

Hehe, ikke noe problem. Trodde det var for å pirke på meg, og det var jeg for kveldsgretten til ""

No hard feelings ""!

Dt er en stund siden jeg har vært inne på forumet så jeg vet ikke om denne har vært nevnt før:

Fra hjemmesiden til NA :

Sist oppdatert 61. juni 2004.

Ikke nå lenger ""