Flemming H. Larsen Skrevet 23. juni 2000 Skrevet 23. juni 2000 Hej. I går var jeg en tur i Hamburgs lufthavn. Lige en lille beskrivelse: Jeg så mange fly! Endda en Airbus Beluga der skulle lande i Finkenwerder! Den kom lige over Fuhlsbüttel. Nå, men Hamburg Fuhlsbüttel er bare det perfekte sted for flyspottere! Flyvergrillen kan godt pakke sammen. Man kan simpelthen stå og se alt hvad der foregår i lufthavnen. Da vi lige var kommet gik vi hen til terminal 1 hvor der er en udsigtsterrasse. Det kostede jo 3DM i indgang. Der stod vi i 1,5 timer og jeg fik taget en masse billeder. Senere gik vi hen til terminal 4. Hvad var nu det? Cafeteriet havde jo en endnu bedre udsigtsterrasse. For at komme derud skulle man have sin kassebon med, men man kunne jo bare købe en Mars til 1,50DM og så havde man adgang. Det er der man skal stå! Man kan jo stå der og kigge lige ned i flyenes cockpit når de holder ved gaten. Det er godt det ikke er sidste gang jeg skal derned! Det kan i hvert fald ikke betale sig at køre til Kastrup for at spotte fly når vi har Hamburg, for det er bare bedst! Her en liste over de fly jeg så: Airbus A300/310/319/320/321/Beluga, Boeing 707/737/747/757, BAe146 eller Avro RJ, CRJ200 (Mange!), Fokker 70, SAAB2000, Shorts. Sjovt nok kun en MD-80. Nogle vist nok hedder Embraer ERJ145?? Der ver pgså en til Cessna'er. + nogle jeg sikkert har glemt! På et tidspunkt holdt der 2 A319 og 2 B737 og ventede på at komme afsted ved banen, men de måtte lige vente på at en Cessna 150 landede! Jeg vil snart uploade billeder derfra til min hjemmeside. Så skal jeg nok komme med en link! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.