July 9, 200422 yr Skikkelig ommøblert tryne det her...]http://www.airliners.net/open.file/615800/L/]her...[/url][/url]
July 9, 200422 yr Author skjedde nok ett eller annet med URL funksjonen når jeg postet, dere finner nå bilde uansett
July 9, 200422 yr Det er faktisk prototypen til B757, som USAF/NASA har fått overta etter Boeing, som brukes til diverse tester av radar og annet utstyr. Hvis jeg har fått all faktaen korrekt ut av skallen, that is
July 9, 200422 yr ka svarte.... ser jo ut som han har sånbn hatt som de som lissom har tatt eksamen? på en eller annen skole får..... ellns corect me if wrong
July 9, 200422 yr Jeg skjønner ikke hva du vil fram til jeg, Per-Kristian. Skriv på norsk, så kanskje det går bedre.
July 9, 200422 yr Author Tror han mener at den ser ut som om den har en hatt, slik som de har når de graduerer på high school borte i USA...correct ME if I'm wrong!
July 10, 200422 yr Æsj, jeg som har Boeing 757 som mitt favoritt-fly, så var dette IKKE et pent syn. Men det er faktisk sant som Per-Kristian sier (om på en noe kronglete måte, he he..) at det faktisk minner om disse tragiske kostymene til US studenter, når de har bestått eksamen - og tar på seg denne rare habitten med hatt... Flyet var ihvertfall ikke pent, DET er ingen overdrivelse...