Kurt Jensen Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Er der nogen problemer med FS.No multiplayer, har forsøgt flere gang på at komme ind, dog uden det lykkes, jeg bruger den rigtige IP adresse.. HVis nogen har et godt råd vil jeg blive glad.. det skal siges at jeg har brug multiplayer før.. uden problemer. Siter
Gjest Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 vennligst LES de andre trådene ang. multiplayerserveren. flytter dette emnet til riktig forum. Jan Roar Rød Siter
Aleksander Rønning Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Det er fordi servern er nede, og Dag er i USA. Han kommer ikke hjem på en stund enda, så du må nok belage deg på å fly på Virutal Norwegian sin server. IP-adresse: vnas.hopto.org ,det er en veldig stabil og fin server! Siter
Dag Johansen Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Og da er jeg hjemme igjen og har fått restartet serveren (Og startet Roger Wilco som jeg glemte før jeg dro) Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. juli 2004 Skrevet 15. juli 2004 Velkommen til gamlelandet. Håper dere hadde en flott tur og tatt mange bilder (som jeg får se??). Nå kan du pakke opp koffertene og slippe ut litt godvær til oss i nord Siter
Per Magnus Østhus Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 ehm.. det er bare to tråder i dette forumet... eller er det bare jeg som ser det slik siden jeg bruker opera? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 ehm.. det er bare to tråder i dette forumet... eller er det bare jeg som ser det slik siden jeg bruker opera? Du får flere tråder dersom du øker "vis innlegg" på forumoversikten til f.eks. 2 eller 3 uker. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.