Skrevet 8. juli 2004 20 år på avsim . Nå er alles favorittpresident tilgjengelig også som flightsim scenery, i gjøremål som grilling og vinking iført brennende bukser.
Skrevet 8. juli 2004 20 år Linken fører meg bare til ett sted jeg må taste inn passord , men når jeg ser på tittelen til denne tråden er det kanskje ikke så viktig allikevel (men det hadde jo vært kult om du la ut noen bilder)
Skrevet 8. juli 2004 20 år Forfatter Det er Avsim sitt filbibliotek. Der bør jo alle registrere seg (det er gratis), siden det er hovedkilden for flightsimfiler med over 50000 filer. Det er linker til bilder på siden. Men tror ikke jeg gidder å betale for det akkurat.
Skrevet 9. juli 2004 20 år Det er Avsim sitt filbibliotek. Der bør jo alle registrere seg (det er gratis), siden det er hovedkilden for flightsimfiler med over 50000 filer. Hovedkilden??? Sorry man , Men trur du har gått glipp av flightsim.com som har nesten det dobbelte i sitt arkiv.....
Skrevet 9. juli 2004 20 år Forfatter Ja, hvis man klarer å finne en ledig node... Og når det lykkes går med 10Kb/s. Flightsim.com er en fortidslevning, og nå for tiden driver de dessuten med en uheldig sammenblanding av redaksjonelt stoff og reklame.
Skrevet 9. juli 2004 20 år på avsim . Nå er alles favorittpresident tilgjengelig også som flightsim scenery, i gjøremål som grilling og vinking iført brennende bukser. Noe for Rossavik?
Skrevet 9. juli 2004 20 år Nei, her må det være en misforståelse. Man får 2 dollar for å bruke sceneryet!
Skrevet 9. juli 2004 20 år Nei, her må det være en misforståelse. Man får 2 dollar for å bruke sceneryet! DET hørtes mer sannsynelig og riktig ut ja!!! Da skulle t.o.m jeg ha lastet den ned....
Skrevet 9. juli 2004 20 år Har dere hørt at det kom ut en Boeing AH-47 Apache MED VÅPEN-EFFEKTER, og en Bell 205 UH-1D MED VÅPEN-EFFEKTER! Vi kan kjøpe Bush, å så skyte ham!!!!
Skrevet 9. juli 2004 20 år Forfatter Filen er nok sikkert fjernet siden beskrivelsen kalte GWB for en løgner og generelt var politisk ladet.
Skrevet 10. juli 2004 20 år Filen er nok sikkert fjernet siden beskrivelsen kalte GWB for en løgner og generelt var politisk ladet. Freedom of speech?
Skrevet 10. juli 2004 20 år Forfatter Freedom of speech? Eller injurier. Av en eller annen grunn er respekt for presidenten en tradisjon i USA. Til sammenligning er det jo få som synes at Bondevik er noe annet enn en klovn.
Skrevet 11. juli 2004 20 år Har dere hørt at det kom ut en Boeing AH-47 Apache (...) AH-64... OOOOOOooooopppppssss.......!!!! Jeg tenkte på at det var feil like før jeg sovnet i går kveld (natt), men da var det for seint å fixe det...
Skrevet 11. juli 2004 20 år Freedom of speech? Eller injurier. Av en eller annen grunn er respekt for presidenten en tradisjon i USA. Til sammenligning er det jo få som synes at Bondevik er noe annet enn en klovn. Snart har visst ingen respekt for noe eller noen lenger. Og det skal visstnok være veldig bra, for det er liksom beviset på at ingen er undertrykt. = Kaos etter min mening.
Skrevet 11. juli 2004 20 år Når jeg klikker på linken kommer jeg til en side hvor det står at filen ikke ble funnet, har den blitt fjernet eller er det en annen link?
Skrevet 11. juli 2004 20 år Har dere hørt at det kom ut en Boeing AH-47 Apache (...) AH-64... OOOOOOooooopppppssss.......!!!! Jeg tenkte på at det var feil like før jeg sovnet i går kveld (natt), men da var det for seint å fixe det... Hehe, alle gjør feil i blant, dette var knapt en ørliten bagatell. Ikke la det spise deg opp innenfra!
Skrevet 11. juli 2004 20 år Når jeg klikker på linken kommer jeg til en side hvor det står at filen ikke ble funnet, har den blitt fjernet eller er det en annen link? Den ligger fortsatt på flightsim.com. Prøv å søk der.
Skrevet 11. juli 2004 20 år Forfatter Sjefen i Avsim, Tom Allensworth, virker som en god republikaner, med sin bakgrunn fra millitæret og sine minneord for Ronald Reagan. Så han vil vel ikke ha slike filer i biblioteket sitt.
Skrevet 11. juli 2004 20 år Nå vil ikke jeg starte noen stor politisk krangel, men det virker merkelig at man skal hylle morderen Reagan, for så å fjerne noe som er for politisk ladet. Sensur kaller jeg det.
Skrevet 11. juli 2004 20 år Forfatter Jeg synes ikke det er så merkelig jeg. Å hylle Reagan og fjerne filer som kritiserer hans partifelle Bush altså...
Skrevet 12. juli 2004 20 år Vel, Tom driver jo tross alt siten, så han kan vel gjøre hva han vil? Men ja, mener selv at det dreier mot det teite Hvis det er injuriende, hva er da filmen til Michael Moore?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.