Skrevet 8. juli 2004 20 år Ettersom Microsoft har en undersøkelse på internett om hva brukerne vil ha i en ny Flightsim (henviser til denne tråden) lurer jeg derfor på om det er slik at Microsoft faktisk har planer om å gi ut en oppfølger. Er det da noen som vet noe, eller som har hørt rykter?
Skrevet 8. juli 2004 20 år Det er jo ganske sannsynlig at de vil slippe en oppfølger. Men om de har en slik undersøkelse så kan jeg også tenke at de vurderer saken. Om det vil vær enok folk som kjøper den. Etter det jeg vet så var det ikke like mange som kjøpte FS9 som Fs2002. Så det er de penga da. Så hvis MS vil fortsette å selge dette så burde de komme med noe som er litt innovativt. Nye løsninger og stæsj
Skrevet 8. juli 2004 20 år Håper at det kommer en Fs til, det vil da bli Fs2006 isåfall som vil komme ut på markedet kanskje høsten 2005.? Fs2002 var veldig bra på sin tid, det var jo der Wing veiw og Ai trafikken ikke minst dukka opp i simmen, det blei også veldig populært. Det jeg har tro på er at Fs/ Simmen aldri vil ta slutt, men kanskje de bytter navn på simmen eller gjør noe helt nytt og annet med simulatoren. Kanskje de kaller Fs for World Flight Simulation eller bare Europe Flight Simulation Neida, bare noe jeg fant på. Men for all del, håper det kommer en Fs til i tiden fremover.
Skrevet 8. juli 2004 20 år Det har jo kommet en oppfølger til de åtte foregående versjonene, så jeg vil ikke akkurat sette penger på at fs9 blir den siste i serien. Dessuten er det ennå veldig mye som kan gjøres rent teknologisk, bare se på hvor mye bedre en moderne sim som Lomac presenterer seg. Det er på høy tid at FS tar i bruk mulighetene som moderne grafikk-kort gir. Men uten Fly!-serien mangler jo msfs en erkekonkurrent som kunne stimulert til store fremskritt.
Skrevet 9. juli 2004 20 år Ja hvorfor det IKKE skulle komme en "oppfølger" forstår ikke jeg, jeg tror egentlig ikke det er noe problemstilling en gang. Så lenge det finnes nok FS-entusiaster der ute, og den selger såpass godt som den gjør - kommer det til å komme nye versjoner. Blir uansett feil å kalle det en "oppfølger", det er jo en ny versjon for hver gang..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.