Skrevet 7. juli 2004 20 år Forfatter er d noen her som kan sende det? har ikke tilgang til å betale...
Skrevet 7. juli 2004 20 år Det er ulovlig å sende, sidan det kostar peng. Du kan laste ned demoen, men den funkar berre i Seattle trur eg.
Skrevet 7. juli 2004 20 år Priatkopiering er ulovlig Ståle, uten at jeg gidder å holde en skjennepreken for noen her inne. Folk flest burde ha omløp nok til å skjønne at det er ulovlig. Har hørt om en del bugs i Active Camera, selv om jeg ikke har oppdaget noen selv enda. Det anbefales om du vil gå rundt i virtual cockpit og baki kabinen (på de flya som har det, eks. PMDG), samt at du også får med en del ulike nye "views" som Fly by og Approach view.
Skrevet 7. juli 2004 20 år finnes det også... Jeg er ett levende bevis (jeg har en konto, men den er tom)
Skrevet 7. juli 2004 20 år Da er vi to om det. Etter 3måneders ferie i sør-amerika er jeg raka. Men om noen dager er det lønn. Da blir det ny payware
Skrevet 7. juli 2004 20 år Ikke noe problem å sende fila imellom. Den er i utgangspungtet en demo-fil som bare virker i Seattle. Skal du få full utbytte av den verden over, må du få generert en kode på simmen som du sender dem via mail. Derretter får du tilbake en ny kode fra activeCam hvis de ser du har betalt inn. (som du da putter inn å utløser fullversjon) Du kan helt sikkert overføre pengene til de ved å gå en tur til banken (ta med kontantene). Det kan du sjekke ut med dem.....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.