Skrevet 7. juli 2004 20 år Jeg er i dag blevet medlem af vnas! mit medlemsnummer er vnas 453 MvH Theis (vnas 453)
Skrevet 7. juli 2004 20 år Forfatter Tak Torstein, jeg glæder mig til min første flight for jer. MvH Theis
Skrevet 7. juli 2004 20 år Jeg er i dag blevet medlem af vnas! mit medlemsnummer er vnas 453 MvH Theis (vnas 453) Det har vel ikke vi så mye interresse av? Hvorfor poster du ikke heller dette i VNAS sitt forum?
Skrevet 7. juli 2004 20 år Det har vel ikke vi så mye interresse av? Hvorfor poster du ikke heller dette i VNAS sitt forum? De som har interesse av dette kan hygge seg med denne tråden, de som ikke er interesert kan la være.
Skrevet 7. juli 2004 20 år Det har vel ikke vi så mye interresse av? Hvorfor poster du ikke heller dette i VNAS sitt forum? De som har interesse av dette kan hygge seg med denne tråden, de som ikke er interesert kan la være. Og de som har innterresse av dette, er vel gjerne medlemmer i VNAS, derfor burde det heller ha vært postet der.
Skrevet 7. juli 2004 20 år Det har vel ikke vi så mye interresse av? Hvorfor poster du ikke heller dette i VNAS sitt forum? De som har interesse av dette kan hygge seg med denne tråden, de som ikke er interesert kan la være. Og de som har innterresse av dette, er vel gjerne medlemmer i VNAS, derfor burde det heller ha vært postet der. Simen, har du problemer med at han postet det her? Hva om andre interesserte seg for det? Er selv ikke med i VNAS, men hadde ikke noe imot at han postet det her. Ikke rart det er krig i verden Hehe
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.